וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק מוסר חתם בהפועל חולון. חסין: "מאוד מאמינים ביכולותיו"

23.7.2015 / 23:54

הפורוורד (24, 2.03) ששיחק במכללות לצידו של אנתוני בנט ורשם עונה לא מרשימה אשתקד בריטאס וילנה הפך לזר הראשון שחותם במועדון בקיץ הנוכחי. המאמן: "יש לו שילוב של כישרון ואופי"

הפועל חולון החתימה הערב (חמישי) את הפורוורד מייק מוסר לעונה הקרובה. השחקן העדיף את הצעתם של הסגולים על פני הצעתה של סראגוסה הספרדית. מי שעזר לחולון להביא את השחקן הוא ג'ורדן טיילור ששיחק במדים הסגולים בעונה שעברה, ובעונה הבאה ישחק באלבה ברלין. טיילור מקורב מאוד למוסר והמליץ לו להגיע לקבוצה של אלעד חסין. "מייק מוסר הוא שחקן בעל שילוב של כישרון ואופי ואנחנו מאוד מאמינים ביכולות שלו", אמר חסין.

מייק מוסר בוסטון סלטיקס בליגת הקיץ. AP
בדרך לחולון. מייק מוסר/AP

מוסר (24, 2.03), יליד דאלאס, החל את קריירת המכללות שלו ב-UCLA אך אחרי שנה אחת בלבד החליט לעזוב ועבר ל-UNLV. אחרי שנה בה ישב בחוץ החל לשחק במכללה בנבאדה ובמשך שנתיים הצטיין, ושיחק ליד אנתוני בנט. אחרי שסיים את לימודיו החליט להמשיך שנה נוספת, הפעם באוניברסיטת אורגון, בה רשם 13.2 נקודות ו-7.7 ריבאונדים. הנתונים הללו לא עזרו לו להבחר בדראפט, אך לאחר שהצטיין בשורות בוסטון בליגת הקיץ הפך לשחקן מבוקש באירופה וחתם בריטאס וילנה. בקבוצה הליטאית רשם 5.5 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

מוסר הוא הזר הראשון בקבוצה של אלעד חסין, כשעד כה חתמו במועדון גוני יזרעאלי, אייזיק רוזפלט ואלון ספיר שממשיכים לעונה נוספת, לצד אייל שולמן ובן רייס שהצטרפו. בקבוצה עסוקים בימים אלה במכירת מנויים לקראת העונה הבאה, כשבמועדון הבהירו כי התפטרותו של יו"ר המועדון שלמה אייזיק, שנחשפה אתמול בוואלה ספורט, לא אמורה להשפיע על ההכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully