וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול סיכם במכבי ראשון לציון: "מאוד שמח לחזור למועדון"

23.7.2015 / 19:55

שרון דרוקר מחזק את הקו האחורי: הגארד בן ה-30 העדיף את הכתומים על פני מכבי אשדוד ועירוני נהריה וסיכם לשנתיים. גולן גוט חתם לשנתיים: "מתרגש לשתף פעולה שוב עם דרוקר"

מכבי ראשון לציון ממשיכה לחזק את הסגל לקראת העונה הבאה, וצירפה היום (חמישי) שני גארדים חדשים לקו האחורי: אבי בן שימול וגולן גוט. הראשון העדיף את ראשון לציון, שתשחק העונה באירופה, על פני מכבי אשדוד ועירוני נהריה. השניים יצטרפו לעידן זלמנסון שחתם השבוע, וכן לשון דוסון, ניצן חנוכי וטוני יאנגר שממשיכים.

"אני מאוד שמח לחזור למועדון", אמר בן שימול, "שמח לחזור למועדון כמו מכבי ראשון לציון שנחשב לאחד החזקים בליגה ולשחק תחת שרון דרוקר. היה לי מאוד חשוב שהצביון הישראלי נשאר ברובו, זו הייתה חלק מההחלטה שלי לחתום בקבוצה. אני מקווה שאוכל לעזור כמה שיותר ושהקבוצה תמשיך בדרך למעלה".

בן שימול (30, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואחרי עונה אחת בה היה נער פוסטר, ואף קלע בגמר היורוליג, החל בנדודים כשחתם בגליל עליון בה שיחק בשלוש מתוך ארבע העונות הראשונות שלו מחוץ לצהובים. בהמשך עבר הגארד בעירוני רמת גן, אליצור אשקלון, מכבי ראשון לצליון, מכבי חיפה והפועל אילת לפני שהגיע בתחילת עונת 2013/14 להרצליה ורשם את עונתו הטובה בקריירה עם 11.9 נקודות ו-6.1 אסיסטים, לפני שהפציעה בברך קטעה את ההצלחה. בעונה שעברה הגיע למכבי אשדוד ורשם 6.4 נקודות ו-5.6 אסיסטים ב-31 דקות למשחק.

גארד מכבי אשדוד אבי בן שימול (ימין). ניב אהרונסון
מגיע לעיר היין. אבי בן שימול/ניב אהרונסון

גוט (21, 1.92) שיחק בשנתיים האחרונות במדי הפועל תל אביב ושותף ב-22 משחקים. בעונה החולפת שיחק במקביל גם במסגרת הכרטיס הכפול בקבוצת מכבי רעננה מהליגה השנייה וב-12 משחקים קלע 6.1 נקודות, להן הוסיף 2 ריבאונדים ואסיסט בממוצע למשחק.

מאמן הכתומים שרון דרוקר וגוט, שיתפו פעולה במשך שני קיציים בנבחרת העתודה, שבקיץ האחרון היה גוט חלק מסגל הנבחרת שסיימה במקום ה-7 באליפות אירופה דרג א' והיה לאחד משחקניה הבולטים עם 8.7 נקודות, 3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק. עוד שיתף פעולה בקיץ האחרון עם עידן זלמנסון שחתם השבוע במדי הכתומים ובקיץ 2013 עם שון דאוסן.

שרון דרוקר התייחס להחתמות של שני הצעירים, גולן גוט ועידן זלמנסון: "אנחנו שמחים לצרף אלינו שני שחקנים מהדור הצעיר, שניהם מבטיחים ועובדים קשה והחתמתם מתאימה להשקפת המועדון". עוד הוסיף המאמן: "יש לי ניסיון טוב עם שניהם מנבחת העתודה ואני חושב שהם מתאימים לרוח ולפילוסופיה שלנו. אני בטוח שהם ימצאו כאן בית חם ומקווה שהם יעזרו לנו לעמוד במטרות העונה, מדובר בעונה אינטנסיבית".

גולן גוט: "אני מאוד שמח להצטרף למועדון, בשבילי זו סגירת מעגל כי כשנולדתי אבא שלי שיחק במכבי ראשון לציון". עוד הוסיף הגארד: "אני מתרגש לחזור לשתף פעולה עם שרון דרוקר ומצפה לעונה הקרובה, במיוחד עכשיו שאנחנו משתתפים גם במפעל אירופאי. יש לי תחושה טובה לגבי העונה ומקווה לעונה מוצלחת, אישית וקבוצתית".

עדכון ראשון: 13:26

שחקן הפועל תל אביב גולן גוט. קובי אליהו
מצא בית חדש. גולן גוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully