וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נבחרת ישראל יוצאת לאליפות אירופה דרג ב' באוסטריה

23.7.2015 / 10:38

שנה אחרי שטיפסה מדרג ג', הנבחרת בהדרכתו של הצ'כי ריצ'רד קניה תתמודד עם בלארוס, פולין, ליטא, שבדיה והמארחת אוסטריה ותנסה להעפיל לדרג א'. נייט פיש: "מרגישים טוב עם עצמנו"

נבחרת ישראל בבייסבול. מרגו שוגרמן,
ינסו לזכות בעוד טורניר. נבחרת ישראל בבייסבול/מרגו שוגרמן

נבחרת הבייסבול של ישראל תמריא בשבוע הבא לבירת אוסטריה, וינה, על מנת להשתתף באליפות אירופה דרג ב', זאת שנה לאחר שניצחה באליפות דרג ג' שנערכה בסלובניה. הטורניר באוסטריה יתקיים בין ה-27 ביולי ל-2 באוגוסט והמנצחת בו תעפיל לדרג א'.

ישראל תיפתח את הופעותיה בטורניר עם מפגש מול בלארוס ביום שני הקרוב ולמחרת תשחק נגד פולין. ביום רביעי מצפה לנבחרת התמודדות נגד המארחת אוסטריה, בחמישי נגד ליטא, בשישי מול שבדיה ובשבת ייערך הגמר, בתקווה שישראל, שצפויה להיות אחת הנבחרות החזקות בטורניר, תגיע אליו.

את הנבחרת מאמן הצ'כי ריצ'רד קניה, שמגיע בחמש השנים האחרונות בכל קיץ לעבוד עם הנבחרת, המורכבת משחקנים ישראלים ומשחקנים אמריקאים עם דרכון ישראלי וביניהם, דין קרמר בן ה-19, שנבחר לאחרונה על ידי סן דייגו בדראפט ה-MLB. ישראל מדורגת כיום במקום השישי באירופה וה-19 בעולם.

מנכ"ל איגוד הבייסבול נייט פיש, המשחק כשורטסטופ בנבחרת, אמר: "אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו. לא נותר דבר חוץ מלנסוע, לשחק בכל הכוח ולנסות לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully