וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.7: מנצ'סטר סיטי מגבשת הצעת עתק על דה בראונה

הסיטיזנס מוכנים לשבור את שיא ההעברות באנגליה ולשלם לוולפסבורג 60 מיליון ליש"ט עבור כוכב נבחרת בלגיה, אינטר סיכמה עם האנגלים על שאילתו של יובטיץ', וידאל עובר לבאיירן מינכן. כל ההעברות והשמועות

אימג'בנק GettyImages

העברות

* באיירן מינכן הודיעה: הגענו לסיכום על רכישתו של ארתורו וידאל". לידיעה המלאה

* אינטר החתימה את ריי מאנאי, חלוצה האלבני של קרמונזה תמורת מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד החתימה על חוזה ארוך טווח לשש שנים את ברנארד מנסה, קשרה הגנאי של ויטוריה גימראייש, ששיחק בעונה החולפת כמושאל בחטאפה.

* ווטפורד החתימה לשלוש שנים את מיגל בריטוס, המגן האורוגוואי בן ה-30 שמגיע מנאפולי.

* הקשר הסקוטי, ג'ק הארפר בן ה-19, עבר מריאל מדריד בהשאלה לברייטון, בשורותיה משחקים תומר חמד ובירם כיאל. כבש ארבעה שערים בעונה שעברה במדי קבוצת הנוער של ריאל מדריד.

* המגן הגרמני, סאשה ריתר בן ה-32, עזב את פרייבורג וחתם לעונה אחת בשאלקה, עם אופציה לעונה נוספת. ריתר, ששיחק בעבר גם בוולפסבורג ופולהאם, רשם שתי הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של גרמניה.

* השוער הטורקי בן ה-26, סינאן בולאט, עזב את פורטו מבלי ששיחק בשורותיה מעולם בליגה הפורטוגלית והצטרף לקלאב ברוז'. בולאט, שגדל בבלגיה, חזר למדינה אחרי שלוש שנים.

* גרנאדה שאלה מאלמריה את מוחמד פאטאו, קשר אחורי בן 22.

קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג. GettyImages
בדרך לסיטי? דה בראונה/GettyImages

שמועות

* אנחל די מריה צפוי להיות מוצג כשחקן פריס סן ז'רמן בארה"ב ביום שישי, כך על פי דיווחים בצרפת. אלופת צרפת תשלם בסביבות 65 מילין יורו למנצ'סטר יונייטד עבור הקיצוני הארגנטינאי המצוין.

* באנגליה מדווחים שליברפול בודקת את האפשרות להחתים את מרקו רויס, כוכבה של בורוסיה דורטמונד ונבחרת גרמניה. הקבוצה ממרסיסייד עדיין לא הגישה הצעה עבור השחקן, כשגם ריאל מדריד נמצאת בתמונה.

* בספרד מדווחים שמנצ'סטר יונייטד וגם ברצלונה מעוניינות בפרננדו יורנטה, חלוצה הספרדי של יובנטוס שלא צפוי להמשיך באיטליה עונה נוספת.

* "בדיילי מירור" מדווחים שמנצ'סטר סיטי מתכננת לשלם לוולפסבורג סכום שיא באנגליה של 60 מיליון ליש"ט כדי לרכוש קווין דה בראונה, שחקני הבלגי הנהדר.

* על פי דיווחים ב"דיילי אקספרס" סטוק מנסה להחתים את אדאמה טראורה, החלוץ הצעיר והמוכשר בן ה-19 שרשם בעונה החולפת שתי הופעות בקבוצה הבוגרת של ברצלונה.

* על פי ה"סקיי ספורט" האיטלקי, אינטר סיכמה עם מנצ'סטר סיטי על שאילתו של סטבן יובטיץ' החלוץ המונטנגרי עם אופציה לרכישתו של השחקן תמורת 15 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שנאפולי במו"מ אינטנסיבי עם ברצלונה לרכישתו של מארק בארטרה בלמה הצעיר. בארטרה החליט הקיץ להישאר בשורות הקטלאנים, אך בארסה עשויה למכור אותו תמורת סכום של 15 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully