וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל כבר מאוכזב: "שווינשטייגר הגיע בכושר לא טוב"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לא מרוצה מהיכולת של הרכש הטרי ומזים את השמועות על אנחל די מריה: "הוא יישאר שחקן שלנו". למרות הכחשותיו על חלוץ שיצטרף בקרוב, באנגליה מדווחים שיורנטה על הכוונת

אימג'בנק GettyImages

פחות משבוע עבר מאז הצטרף בסטיאן שווינשטייגר למנצ'סטר יונייטד, ולואי ואן חאל כבר לא מרוצה. מאמן השדים האדומים התראיין באנגליה והביע אכזבה מהיכולת שהפגין הקשר החדש במשחק ההכנה האחרון. "הוא היה רע", ירה ואן חאל. "אפשר להיות במשחק פחות טוב, וברור שאם אתה מתאמן עם הקבוצה רק שישה ימים תשחק רק 45 דקות. במשחק הראשון שלו כאן הוא היה די טוב, אבל הפעם הוא פשוט שיחק רע".

ואן חאל המשיך לספק את הסחורה כהרגלו וסיפק ציטוטים מסקרנים גם בסוגיות נוספות. אחרי שפיזר רמזים על החתמה מפתיעה של חלוץ שיצטרף בימים הקרובים, המאמן חזר בו.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן מנצ'סטר יונייטד. טוויטר, אתר רשמי
כבר מאכזב? שווינשטייגר/אתר רשמי, טוויטר

"קראתי בתקשורת שנחתים חלוץ בהפתעה. זה לא נכון. התכוונתי למשהו אחר לגמרי. תהיו סבלניים. יש לנו את רוני שיכול לשחק כחלוץ, כולם בתקשורת אמרו שהוא צריך לשחק בעמדה הזאת. יש לנו את צ'יצ'אריטו ואולי גם את ווילסון שיכול להפתיע. אני לא מודאג מההיצע שיש לי בעמדה הזאת", אמר. אגב, ב'מירור' מדווחים הבוקר (רביעי) כי למרות דבריו של ואן חאל, יונייטד אכן עומלת כדי להחתים שם מפתיע בעמדת החלוץ - פרננדו יורנטה.

בינתיים, ואן חאל ניסה להזים שמועה נוספת ולדבריו אנחל די מריה, שהוזכר כרכש ודאי של פריס סן ז'רמן, יישאר ביונייטד למרות הכול. "הוא יגיע לאימונים ב-25 ביולי. הוא יהיה שחקן יונייטד בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully