וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס כבש בניצחון ברצלונה על הגלאקסי, דפאי כבש ליונייטד מול סן חוזה

הכנה: אלופת אירופה לא התקשתה ב-1:2 על הקבוצה מ-LA לעיני 93 אלף צופים, סוארס וסרג'י רוברטו כבשו. מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:3 את סן חוזה, דפאי כבש שער ראשון. פ.ס.ז' גברה 2:4 על פיורנטינה, זלאטן כבש בבכורה של פאולו סוזה

אימג'בנק GettyImages

שלושה משחקי ידידות מסקרנים נערכו הלילה (רביעי), עם שלוש אימפריות אירופיות שמתכוננות לעונה הבאה וקרבה. ראשונה היא אלופת אירופה ברצלונה, עדיין ללא מסי וניימאר, שגברה 1:2 על לוס אנג'לס גלאקסי במשחק ההכנה הראשון שלה במסגרת ה"צ'מפיונס קאפ" הבינלאומי לעיני 93 אלף צופים ברוז בול בפסדינה קליפורניה.

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. AP
מסי וניימאר עוד בחופשה, סוארס לוקח פיקוד/AP

לואיס סוארס כבש ראשון (45) עבור הקבוצה של לואיס אנריקה, כשבעט מקרוב לרשת אחרי שקיבל הקפצה אלגנטית ברחבה, וסרג'י רוברטו הכפיל (56) בבעיטה חזקה ממרכז הרחבה. טומי מאייר צימק לאמריקאים בתוספת הזמן בנגיחה חזקה. בארסה פתחה בהרכב הבא: ג'ורדי מאסיפ, אדריאנו קוריירה, בארטרה, ז'רמי מתיו, דוגלאס, סרג'י רוברטו, ראפינייה, ראקיטיץ', בוסקטס, לואיס סוארס, פדרו. בלאקסי סטיבן ג'רארד שיחק 45 דקות, והוחלף בהפסקה.

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה אמר בסיום: "ממה שראיתי אני די מרוצה, היה קצב טוב. היו לנו הרבה אימונים, אבל גם הרבה נסיעות, כך שאני מסופק. ברור שבשלב הזה הספסל משחק הרבה. אנחנו ממשיכים דברים טובים מהעונה שעברה, אבל ברור שנהיה חייבים להשתפר, במיוחד באינטנסיביות בחלקים ספציפיים מהמשחק. נהיה הקבוצה שכולם רוצים לנצח ואסור יהיה לנו להיכשל".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לואיס סוארס שחקן ברצלונה מול דן גארגן שחקן לוס אנג'לס גלאקסי. AP
אחרי הקפצה אלגנטית. סוארס כובש/AP

פריס סן ז'רמן גברה 2:4 על פיורנטינה במסגרת אותו טורניר, כשזלאטן איברהימוביץ' נראה חד. השמועות טוענות שהשבדי עשוי לעזוב, אבל זלאטן כבש שער יפה והוליך את חבריו לניצחון על הקבוצה של פאולו סוזה, שנכנע בבכורה שלו על הקווים של הקבוצה האיטלקית. אחרי שהצרפתים גברו בהרכב צעיר 2:3 על בנפיקה, הפעם לורן בלאן צירף ל-11 הפותחים את זלאטן, גרגורי ואן דר ויל ובלס מאטוידי. מלבד זלאטן (69) כבשו לפ.ס.ז' ז'אן קווין אגוסטין (41 ו-75) ומאטוידי (35). חואקין (60) וג'יוזפה רוסי (פנדל, 79) כבשו לאיטלקים.

מתאו דרמיאן שחקן מנצ'סטר יונייטד מול שיי סלינאס שחקן סן חוזה ארת'קווייקס. AP
מתאו דרמיאן שחקן מנצ'סטר יונייטד מול שיי סלינאס שחקן סן חוזה ארת'קווייקס/AP
ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד מול ויקטור ברנרדס שחקן סן חוזה ארת'קווייקס. AP
ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד מול ויקטור ברנרדס שחקן סן חוזה ארת'קווייקס/AP

מנצ'סטר יונייטד גברה 1:3 על סן חוזה אירת'קווייקס מה-MLS, והקבוצה של לואי ואן חאל רשמה ניצחון שני בקדם העונה (אחרי שגברה על קלוב אמריקה המקסיקנית). חואן מאטה כבש ראשון (32) עם בעיטה מקצה הרחבה שפגעה בקורה וחדרה פנימה, והרכש ההולנדי ממפיס דפאי (37) הכפיל כשכבש מקרוב אחרי שגיאה בהגנה ורשם שער ראשון במדיו החדשים. אנדראס פריירה, הברזילאי בן ה-19, כבש את השלישי ליונייטד בנגיחה (61), אחרי מבצע קבוצתי יפה בין לינגארד ומקניר. סן חוזה רק צימקה משער של פטאי אלאשה (42). יונייטד פתחה בהרכב עם סם ג'ונסטון, לוק שואו, פיל ג'ונס, מתאו דרמיאן, מייקל קאריק, דני בלינד, מורגן שניידרלין, אשלי יאנג, חואן מאטה, ממפיס דפאי, ווין רוני.

ואן חאל שוב התייחס ל"החתמה המפתיעה" שהוא מבשל ביונייטד, כפי שאמר אתמול, וציין: "קראתי בתקשורת שההפתעה היא חלוץ, אבל זה לא נכון. זה משהו אחר". עם זאת, "דיילי מירור" מדווח ש"השחקן המסתורי" עליו מדבר ואן חאל הוא פרננדו יורנטה, חלוץ יובנטוס.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן מול מרקוס אלונסו שחקן פיורנטינה. AP
זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן מול מרקוס אלונסו שחקן פיורנטינה/AP
ז'אן קווין אוגוסטין שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם לוקאס. AP
ז'אן קווין אוגוסטין שחקן פריס סן ז'רמן חוגג עם לוקאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully