וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ה-NBA בחרו: ג'יימס הארדן ה-MVP של העונה

אחרי שסטפן קרי זכה בפרס המסורתי, כוכב יוסטון קיבל את התואר בטקס ארגון השחקנים. לברון נבחר ל"שחקן שבסוד הכי היית רוצה בקבוצה". וגם: אח של סטפן קרי חתם בסקרמנטו, פרקינס בניו אורלינס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

לברון ג'יימס, קווין דוראנט ולא מעט שחקני NBA כבר העבירו בעבר לא מעט ביקורת על אופן בחירת ה-MVP של העונה, כשלטענתם התקשורת, העיתונאים והקהל לא רואים את המשחק כמו שהם רואים אותו ולא מבינים את ההשפעה של השחקנים על המגרש כמו שהם מבינים וחווים אותה. הלילה (רביעי) נערך לראשונה "טקס השחקנים", שבו שחקני הליגה בחרו את ה-MVP שלהם לעונת 2014/15: ג'יימס הארדן.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
כבוד מהקולגות. הארדן/GettyImages

כזכור, גארד גולדן סטייט סטפן קרי זכה בתואר ה-MVP המסורתי, מטעם הליגה. הארדן סיים את העונה עם ממוצע גבוה יותר משל קרי בנקודות וריבאונדים, בעוד קרי רשם יותר אסיסטים והוביל עליו במדד הפלוס-מינוס. הארדן הודה בטקס לארגון השחקנים, ש"מעניק לשחקנים את האפשרות לדבר ולהביע את דעתם", כדבריו.

בפרסים נוספים שחולקו סטפן קרי נבחר ל"שחקן הקלאץ'" של השנה ותואר "השחקן שהכי קשה לשמור עליו". לברון ג'יימס זכה בתואר "השחקן שבסוד הכי היית רוצה בקבוצה שלך". האולם הביתי של גולדן סטייט נבחר להכי ביתי בליגה.

מאמן העונה היה מייק בודנהולצר, מאמן אטלנטה, אבל גרג פופוביץ' נבחר על ידי השחקנים לתואר "המאמן שהכי היית רוצה לשחק אצלו". דיאנדרה ג'ורדן נבחר ל"שחקן ההגנה הטוב ביותר". קוואי לאונרד, שחקן ההגנה של הליגה, ודריימונד גרין, שנבחר אחריו בפרסים המסורתיים, לא נכללו ברביעייה של הטקס האלטרנטיבי.

אלן אייברסון קיבל את פרס "משנה המשחק" (Gamechanger) על תרומתו לענף, ונראה נרגש מההערכה שקיבל מחבריו. "זה אחד הפרסים הכי מיוחדים שקיבלתי אי פעם, בגלל שהוא מגיע מכולכם", אמר אייברסון.

הכדורסלן האמריקאי סת' קרי. AP
לא רחוק מאחיו בקליפורניה. קרי/AP

עוד ב-NBA:

* סת' קרי סיכם לשנתיים בסקרמנטו. אחיו של סטפן קרי ירוויח 2 מיליון דולר, אחרי שבלט והרשים בליגת הקיץ בלאס וגאס (24.3 נקודות למשחק) במדי ניו אורלינס. קרי בן ה-24 שיחק באוניברסיטת דיוק, ולא נבחר בדראפט אחרי שעבר ניתוח בברך. הוא צפוי להיות הפוינט גארד השלישי של הקינגס, אחרי רייג'ון רונדו ודארן קוליסון.

* ניו אורלינס פליקנס החתימה את קנדריק פרקינס על חוזה ותיק. פרקינס בן ה-30, שעוזב את קליבלנד, אמור לשמש "מנטור" לאנתוני דייויס, וזו תהיה קבוצתו הרביעית אחרי הסלטיקס, הת'אנדר והקאבס.

* ג'וש קרונקי, נשיא דנבר נאגטס, חושף מדוע הקבוצה שחררה את טיי לוסון. הגארד הכישרוני עבר השבוע ליוסטון, מספר ימים אחרי שנעצר על נהיגה תחת השפעת אלכוהול, הפעם השנייה שלו בחצי השנה האחרונה. הוא נשלח לגמילה. קרונקי סיפר על "הקשיים האישיים והמאבק האישי" של לוסון, סיפר כיצד לא הגיע לאימונים, ואמר ש"היו לו בעיות במשך כמה שנים, הוא היה מגיע לאימונים, והיית רוצה את זה עליו. אפשר היה להריח את זה. אפשר היה להרגיש שאלה עניינים עמוקים יותר מהנראה לעין... אני אוהב אותו, ותמיד אוהב אותו, אבל כשראינו שהוא הולך בדרך האפלה הזאת, ידענו שנצטרך לשחרר אותו. זה יוצר דינמיקה מוזרה... לא היו הרבה קבוצות שרצו אותו, ויוסטון היא בפוזיציה שיכולה להחזיר אותו למיטב. אני חושב שבטווח הארוך זה טרייד טוב עבורו, לפעמים שינוי זה הדבר הטוב לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully