וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הפורוורד האמריקאי כריס אוונס חתם לעונה

21.7.2015 / 22:48

הפורוורד האתלטי בן ה-24 מצטרף לוולי ג'אדג' בסגל של עודד קטש אחרי ששיחק בעונה שעברה בליגה השלישית באיטליה: "פוטנציאל גדול שיכול לעשות הרבה דברים על המגרש". צפו בביצועיו

AP

צפו במקבץ דאנקים של כריס אוונס מהקולג'

שחקן מכללת קנט סטטיט כריס אוונס. AP
עוד החתמה מעניינת לאדומים. כריס אוונס/AP

הפועל תל אביב החתימה הערב (שלישי) את הפורוורד האמריקאי כריס אוונס ששיחק בעונה שעברה במדי סקאפאטי מהליגה השלישית באיטליה. לאדומים יש אופציה על השחקן לעונה נוספת. אוונס נחשב לאתלט מרשים מאוד, והגיע לקבוצה האיטלקית היחסית עשירה כדי לנסות ולעזור לה לעלות ליגה, ללא הצלחה. בעונה שעברה היה השחקן מועמד למספר קבוצות בישראל. בהפועל ניהלו עמו מגעים לאורך תקופה ארוכה, עד להשלמת העסקה, וכעת יתפנו להחתמת שחקן פנים נוסף וגארד זר.

"אנחנו שמחים שכריס הצטרף אלינו. מדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול ואתלט שיכול לעשות הרבה דברים על המגרש", אמר המאמן עודד קטש לאחר ההחתמה.

אוונס בן ה-24 נכנס לתודעה לא רק בשל הדאנקים המהדהדים שלו בימי המכללות שלו כשכיכב בקנט סטייט, אלא גם בשל התקרית המוזרה בה היה מעורב במחנה הקדם דראפט בפורטסמות'. ברישומים של המכללה היה רשום השחקן בגובה 2.03, אך כשהגיע למחנה התגלה שהוא במקרה הטוב בגובה 1.98. הנתונים הללו לא הפריעו לטריקאלה היוונית להחתים אותו ואוונס עמד בציפיות עם 16.5 נקודות ו-7.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שעברה החל בליגה השנייה באיטליה, אך במהלכה עבר לסקאפאטי ורשם 21 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אוונס הוא הזר השני שחותם במדים האדומים אחרי וולי ג'אדג'. הסגל הישראלי של האדומים הושלם בשבועות האחרונים עם החתמתו של רוברט רות'בארט שהצטרף לגיל אמיתי שחתם קודם לכן. את הסגל משלימים מתן נאור, שהאריך חוזה, רביב לימונד שצפוי לחתום על הארכת חוזה בקרוב ותמיר בלאט. גולן גוט, שמחזיק גם כן בחוזה במדים האדומים, צפוי לעבור בתקופה הקרובה למכבי ראשון לציון. הקבוצה טרם הגיעה לסיכום עם יהונתן שולדבראנד על סיום דרכו, על אף העובדה שהודיעה לשחקן על כך שהוא רשאי למצוא קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully