וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: "עסקת דויד דה חאה לריאל מדריד על סף פיצוץ"

אחרי למעלה משבוע של נתק מוחלט בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד, בבירת ספרד פסימיים לגבי האפשרות שהשוער יעזוב את אנגליה. בניטס כבר בוחן את קאסייה ונבאס כדי לבחור שוער ראשון

עריכת וידאו: מרום שפיצר

עסקת דויד דה חאה לריאל מדריד הולכת ומתרחקת. ב'מארקה' ו'אס', שני האתרים הגדולים בספרד, דיווחו היום (שני) כי המגעים בין מנצ'סטר יונייטד הושהו ונמצאים על סף פיצוץ. על פי הדיווחים, שני הצדדים לא שוחחו והחליפו מסרים למעלה משבוע והבלאנקוס הנמיכו ציפיות בנוגע לצירופו "עד כדי פסימיות". הבלאנקוס קיבלו החלטה עקרונית להניח למגעים עם דה חאה ולהתרכז בצירופו של קיקו קאסייה. נכון לעכשיו דה חאה כבר לא ניצב בראש סדר העדיפויות של ריאל, אחרי חודשים ארוכים בהן ריאל ניסתה לצרפו בכל הכוח.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
קרוב להישארות באנגליה. דה חאה/GettyImages

ב'אס' גורסים כי צירופו של קאסייה, שכבר הספיק לערוך אימון ראשון במדי ריאל מדריד, מציפה עוד סוגיה מעוררת מחלוקת. רפא בניטס בוחן את קאסייה וקיילור נבאס, ועדיין לא החליט מי מבין שניהם יהיה השוער הראשון שלו בעונה הבאה, בהנחה שלא יתרחש טוויסט לא צפוי בעלילה ודה חאה דווקא כן יצורף בסופו של דבר. בריאל קיוו כי אחרי שלוש שנים בהן אפודת השוער הראשונה לא הייתה מאוישת על ידי שוער אחד באופן מובהק, דה חאה ימלא את התפקיד. כעת, כשמסתמן שהשוער הספרדי לא יגיע, גם בניטס, כמו מוריניו ואנצ'לוטי, ייאלץ להתמודד גם אתגר דומה.

במקביל לסוגיית השוערים, בניטס מתחיל לגבש את השחקנים המועדפים עליו למרכז השדה. אחרי אימון הבוקר הוא ערך סבב שיחות עם הקשרים המרכזיים של ריאל, כולל טוני קרוס, לוקה מודריץ', קזימינרו ואסייר יראמנדי, והעביר להם את רשימת הדרישות שלו. בספרד מדווחים כי בניטס מחזיק מאוד מיראמנדי, אך רוב הסיכויים שהוא ייימכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully