וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה נגד מסע המשחקים בארה"ב: "ההשפעה היא שלילית"

ברצלונה נחתה בקליפורניה לקראת המשחקים נגד לוס אנג'לס גלאקסי, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. המאמן הסביר: "דברים כמו שינויי שעות משפיעים. אתה מתאמן פחות. כמאמן אני לא אוהב את זה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ברצלונה נחתה הלילה (בין ראשון לשני) בלוס אנג'לס ולמעשה החלה את מסע המשחקים שלה באמריקה הצפונית, אבל המאמן לואיס אנריקה כבר הספיק להביע את דעתו על הטור והוא לא ממש מרוצה.

ברצלונה תפגוש את לוס אנג'לס גלאקסי בפסדינה, תשחק נגד מנצ'סטר יונייטד בסנטה קלרה ולאחר מכן תמריא למשחק נגד צ'לסי במרילנד. "מנקודת המבט של מאמן, הייתי מעדיף לא לצאת למסעות משחקים", אמר לואיס אנריקה, "נכון שאנחנו מגיעים למדינות נהדרות וזה נהדר לטייל, אבל דברים כמו שינויי שעות משפיעים. אתה מתאמן פחות ובאופן כללי ההשפעה על הקבוצה היא שלילית".

מי שלא ישחקו לעיני הקהל האמריקני הם ליאונל מסי, חאבייר מסצ'ראנו, דני אלבס, ניימאר וקלאודיו בראבו. החמישה רק סיימו את עונת 2014-15 הנהדרת של ברצלונה וכבר המריאו לדרום אמריקה כדי לשחק עם הנבחרות שלהם בקופה אמריקה. לואיס אנריקה הסביר: "אנחנו חייבים לתת לשחקנים מינימום של ימי חופש כדי שהם יתאוששו מהעונה שעברה. בשורה התחתונה, השחקנים ששיחקו בקופה אמריקה צריכים לנוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully