וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולד קאפ: מקסיקו בחצי הגמר אחרי פנדל שערורייתי בדקה ה-124

אוריבה פראלטה צלל ברחבה ארבע דקות בתוך תוספת הזמן של ההארכה, וגוארדאדו כבש בדרך ל-0:1 על קוסטה ריקה. מיגל הררה ושחקניו יפגשו את פנמה שגברה על טרינידד וטובאגו בפנדלים

שחקני נבחרת פנמה חוגגים עם השוער חיימה פנדו. AP
שחקני פנמה חוגגים ניצחון דרמטי/AP

מקסיקו ופנמה העפילו הלילה (בין ראשון לשני) לחצי גמר הגולד קאפ ולמעשה השלימו את תמונת העולות אחרי שארה"ב וג'מייקה עשו זאת יממה לפניהן. שני המשחקים שהתקיימו הלילה סיפקו דרמות גדולות; פנמה עלתה אחרי שגברה על טרינידד וטובאגו 5:6 בפנדלים לאחר ש-120 דקות הסתיימו ב-1:1, ומקסיקו ניצחה את קוסטה ריקה 0:1 בזכות שריקה לא נכונה לפנדל בדקה ה-124.

המשחק הראשון באיסט ראת'רפורד, ניו ג'רזי, הפגיש בין פנמה לטרינידד וטובאגו. לואיס טחדה הוותיק העלה את את הקנאלרוס ל-0:1 בדקה ה-36, אבל קנוויין ג'ונס השווה עבור טרינידד וטובאגו בדקה ה-53. עד הסיום לא נרשמה הכרעה והנבחרות התייצבו לדו קרב פנדלים. כל אחת מהן בעטה תשע פעמים, והחמצה של לסטר פלטייר הטרינידדי שלחה את פנמה לחצי הגמר.

במשחק השני באותו אצטדיון, מקסיקו וקוסטה ריקה לא הצליחו למצוא את הרשת אחת של השנייה במשך 124 דקות. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן אוריבה פראלטה צלל בתוך הרחבה אחרי מגע קל של רוי מילר והשופט מגוואטמלה, וולטר לופס, הצביע על הנקודה הלבנה. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו בבירור שלא היה מקום לשרוק לפנדל, אבל המחאות לא עזרו ואנדרס גוארדאדו כבש והעלה את מקסיקו לחצי הגמר.

בלילה שבין רביעי לחמישי יתקיימו שני חצאי הגמר, שניהם בג'ורג'יה דום באטלנטה. תחילה ארה"ב תשחק נגד ג'מייקה ולאחר מכן מקסיקו תתעמת עם פנמה. המשחק השני יהיה שחזור של חצי הגמר מלפני שנתיים, אז פנמה הפתיעה את מקסיקו וגברה עליה 1:2.

שחקני נבחרת מקסיקו, אנדרס גוארדאדו, ג'ונתן דוס סנטוס. AP
עם הרבה עזרה מהשופט. גוארדאדו וג'ונתן דוס סנטוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully