וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן של קסיאס: "פלורנטינו פרס לא אוהב שחורים, נותן יחס מועדף לבייל ובנזמה"

בנטוס מארקס תוקף את נשיא ריאל מדריד: "אטו עזב בגלל צבע העור שלו, פרס חושב שבייל הטוב בעולם, רונאלדו כבר מתכנן לעזוב". קיקו קאסייה: "לא חלמתי שאחזור לריאל אחרי שעזבתי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הסוכן של איקר קסיאס, סנטוס מארקס, תוקף את נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, וטוען שהוא "לא אוהב שחקנים שחורים" ומעניק יחס אישי לבייל ובנזמה. פרס היה זה ששחרר את קלוד מקאללה לצ'לסי ב-2003 ואת סמואל אטו למאיורקה לפני שהפך לכוכב בברצלונה. שני השחקנים יוצגו על ידי הסוכן מארקס. "זה היה גמור עבור מקאללה בגלל חוסר כבוד", אמר מארקס, "פלורנטינו לא אוהב שחקנים שחורים. הוא לא גזען, אבל לא אוהב אותם. נלחמתי איתו על אטו. סמואל היה גלקטיקו כמו פיגו. אבל הוא עזב בגלל צבע העור שלו".

מארקס ציין שפרס מעניק יחס מועדף לשחקנים, ומלחיץ מאמנים להציב את בייל ובנזמה בהרכב: "בקבוצה יודעים מי הפייבוריטים של פרס, וגם המאמנים יודעים את זה. העימות היחיד שהיה לו עם אנצ'לוטי היה על בייל. הוא חושב שבייל הוא השחקן הכי טוב בעולם. הוא לא יודע איך לטפל בשחקן השנה היחיד שיש לו בסגל. בייל ישחק איפה שהוא רוצה. ככה גם קרים בנזמה. הוא נפטר מדי מריה, היגואין, דל בוסקה... אף אחד מהם לא היה רע".

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. AP
פרס/AP

מארקס אף סבור שזה לא נורמלי שכריסטיאנו רונאלדו מכר את זכויות המדיה שלו לפיטר לים הסינגפורי, הבעלים של ולנסיה, וסבור שמשמעות המהלך היא שרונאלדו לא מרוצה מההתנהלות של פרס. "יום אחד פרס יצטרך להסביר למה כריסטיאנו עובד עם חברה אחרת מחוץ לריאל מדריד", אמר מארקס, "תארו לכם מצב שבו כריסטיאנו מניב 40 מיליון יורו במקום אחר ונותן אותם לפיטר לים, בעלי ולנסיה. האם מישהו מוכן לשאול את פלורנטינו למה רונאלדו מכר את הזכויות שלו לפיטר לים? זה לא נורמלי. זה מרמז שכריסטיאנו מתכנן לעזוב".

בנוסף ביקר את ההתנהלות מול קסיאס, שעזב את המועדון אחרי 25 שנה. "איקר מעולם לא רצה לעזוב, והוא מעולם לא ביקש שיבטיחו לו שהוא שוער ראשון. היו לו עוד שנתיים בחוזה, והוא רצה לסיים את הקריירה בריאל. הוא היה מאושר במדריד, בבית שלו, אבל הם לא רצו אותו.

"לפני כמה שבועות רפא בניטס הצטרף והמועדון התחיל להשתגע על החתמת דויד דה חאה ואמר איזה שוער גדול הוא קיילור נבאס. זה היה חוסר כבוד כלפי איקר. הוא לא יכול היה להתעלם מזה. יש את הלפני, ויש את האחרי. זו לא אשמתו של בניטס. הכל היה מתוכנן מראש.

"פרס לא אמר אמת כבר הרבה שנים. הוא אומר רק את האמת שלו. הוא זרק את האנשים הכי טובים שהיו במועדון. כולם יודעים את זה. זה נגמר מכוער מבחינת היירו, ראול, דל בוסקה. זה לא הוגן. ריאל מדריד תמיד נוהלה על ידי חברי ההנהלה, עכשיו היא משועבדת".

שחקן  ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
בדרך החוצה? רונאלדו/GettyImages

קיקו קאסייה סגר מעגל כשחתם בסוף השבוע באופן רשמי בריאל מדריד. היום (ראשון) התראיין השוער שגדל במחלקת הנוער של המועדון אך עזב ב-2007 לאספניול וכעת שב לסנטיאגו ברנבאו.

בראיון לאתר הרשמי של המועדון, סיפר בין היתר: "תמיד נהדר לחזור הביתה. הצטרפתי לקבוצה בגיל 14, ולעולם לא חלמתי שאחזור לריאל מדריד אחרי שעזבתי. החיים זורקים לך מתנות מדי פעם, וצריך לנצל אותן. זו המתנה שהייתי צריך. אני מרגיש בר מזל שחתמתי בריאל וחזרתי לשורשים שלי, ואני רוצה להילחם עבור המועדון הזה".

כשנשאל כיצד הוא מרגיש לשוב למקום אליו הגיע לראשונה בגיל 14, אמר: "אני מרגיש בדיוק כמו שהרגשתי אז, בפעם הראשונה. זה נכון שאני מכיר את רוב הדברים והעיר וזה עוזר, אבל יש לי פרפרים בבטן ואני מאוד נרגש להתחיל להתאמן. רציתי שהעסקה תיגמר כמה שיותר מהר. התייחסו אלי מאוד יפה".

לשאלה מה התכונה הטובה ביותר שלו כשוער השיב: "מעל הכל אני מנסה להישאר רגוע. אם שוער מציג רוגע בין הקורות, חצי מהעבודה כבר נעשתה. אני גם אוהב לעזור להגנה שלי בכך שאני חזק באוויר. המטרה שלי היא להפוך לשוער ראשון ולעזור למאמן כמה שאפשר במגרש".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד קרטעה בבכורה של בניטס, עמדות חדשות לרונאלדו ובייל?

לכתבה המלאה
שוער אספניול, קיקו קאסייה. GettyImages
הגשים חלום. קיקו קאסייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully