וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.7: בנטקה מצטרף לליברפול, ואן חאל רומז

המרסיסיידרז יצרפו את החלוץ הבלגי, פריס סן ז'רמן עושה צעד נוסף להחתמת די מריה, יונייטד וצ'לסי מחזרות אחרי פדרו, ואן חאל: "נחתים חלוץ מפתיע". פפ מתייחס לשמועות, חלוץ חדש לניוקאסל

עריכת וידאו: מרום שפיצר

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית על החתמתו של שחקן נבחרת הנוער של אנגליה, פטריק רוברטס. סגנית האלופה שילמה לפולהאם כ-6.5 מיליון ליש"ט על הקשר-חלוץ בן ה-18.

* ליל רכשה מהיריבה הגדולה לאנס, את החלוץ הבלגי בן ה-20, בפטיסט גיום. השחקן הצעיר עלה 4 מיליון יורו.

* רומואלד לקאזט בן ה-21 סיים את חוזהו בקבוצת המילואים של פ.ס.ז' וחתם לשנתיים במינכן 1860 הגרמנית. הקשר הצעיר הוא בן דודו של חלוץ ליון ונבחרת צרפת, אלכסנדר לקאזט.

* העולה החדשה לסרייה א', פרוזינונה, התחזקה במגן השמאלי השוויצרי-קרואטי, דניאל פבלוביץ'. הוא הושאל אליה עד סוף העונה מגראסהופרס.

* החלוץ הצרפתי כריסטוף מנדאן (30) עזב את מולדתו בפעם הראשונה וחתם בדיב פוג'ייראח מאיחוד האמירויות. מנדאן שיחק בשלוש השנים האחרונות בגנגאן.

שחקן מינכן 1860, רומואלד לקאזט. GettyImages
בן דוד של. לקאזט/GettyImages

שמועות

* באנגליה מאשרים: החלוץ הבלגי, כריסטיאן בנטקה, יעבור מחר בדיקות רפואיות ויחתום בליברפול. בנטקה בן ה-24 שיחק בשלוש העונות האחרונות באסטון וילה, במהלך כבש 42 שערי פרמיירליג.

* חבר הנהלת ברצלונה ג'ורדי מסטרה טוען שהמועדון ימשיך בניסיון לצרף את פול פוגבה, אם לואיס אנריקה ייתן אור ירוק למהלך. בתקשורת הקטלאנית דווח כי לאור בחירתו המחודשת של ג'וזפ ברתומאו לתפקיד הנשיא, ברצלונה לא מעוניינת לבצע רכישות גדולות, אבל מסטרה טוען ש"אם צוות האימון יבקש את פוגבה, נבחן את זה. בעיקרון, הסגל לעונה הבאה סגור. אבל אם לואיס אנריקה יבקש לחיזוקים בעמדות מסוימות, הדלת פתוחה".

* סטפן סאביץ' המונטנגרי לא נכלל בסגל של פיורנטינה למחנה האימונים, והוא מתקרב לאתלטיקו מדריד, שהציעה עליו 13 מיליון יורו. מריו סוארס עשוי לעשות את הדרך ההפוכה מאתלטיקו לאיטליה.

* אלכסנדר מיטרוביץ', כוכב אנדרלכט, הגיע היום לניוקאסל על מנת לחתום בקבוצה, שהציעה עליו 13 מיליון ליש"ט. החלוץ הסרבי בן ה-20 יחתום אם יעבור את הבדיקות הרפואיות ויהפוך לרכש השני של המועדון אחרי הולנדי ג'ורג'יניו ויאנלדום.

* פפ גווארדיולה מכחיש את הדיווחים שמריו גצה בדרך ליובנטוס: "למריו יש פה חוזה, הוא שחקן שלנו, ושחקן מצוין. מבחינתי הוא יהיה שחקן באיירן לכל אורך העונה הקרובה, הוא כדורגלן מצוין, אבל אני יודע שלא רק המאמן מקבל פה את ההחלטות".

* "מירור" מדווח שמנצ'סטר יונייטד לא מוותרת על האפשרות לצרף את גארת' בייל, ותציע עליו לריאל מדריד 95 מיליון ליש"ט. "אקספרס" מדווח שהקבוצה של ואן חאל מעוניינת גם ברוברט לבנדובסקי ותומאס מולר מבאיירן מינכן.

* לואי ואן חאל ברמז: "כרגע יש לנו את ויין רוני, צ'יצ'אריטו ואולי ג'יימס ווילסון כחלוצים. אליהם יתווסף ככל הנראה חלוץ מפתיע שאני לא יכול לחשוף את שמו".

* פדרו מחוזר על ידי מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. הקיצוני של ברצלונה יכול להשתחרר מחוזהו תמורת 25 מיליון יורו, סכום שעל פי דיווחים באנגליה שתי הקבוצות מוכנות לשלם.

* החלוץ המבוקש של ליון, אלכסנדר לקאזט, אישר שהוא נשאר בקבוצה בעונה הבאה, על אף ההתעניינות הגדולה מצד ליברפול, ארסנל ו-פ.ס.ז': "אין משמעות למה שאנשים אומרים. אוכיח שהראש שלי לא במקום אחר".

* 'דיילי מירור': רומא דחתה את ההצעה של ארסנל להחתים את המגן קוסטאס מאנולאס תמורת 5.5 מיליון ליש"ט.

* אחרי שנותר מחוץ לגלריית התמונות של ולנסיה עם המדים החדשים, באנגליה משוכנעים שניקולס אוטמנדי בדרך למנצ'סטר יונייטד. ב'דיילי אקספרס' גורסים כי הוא ישלים את מעברו לאולד טראפורד בשבוע הבא.

* 'ל'קיפ': פריס סן ז'רמן תגיש היום הצעה רשמית ראשונה למנצ'סטר יונייטד על אנחל די מריה.

* 'מארקה': ליברפול מתכוננת להציע כ-12 מיליון ליש"ט על צ'יצ'אריטו.

* 'טוטוספורט': פאולו דה צ'לייה צפוי לעזוב את יובנטוס שוב בעסקת השאלה. בולוניה, אמפולי והעולה החדשה קרפי מעוניינות בבלם בן ה-28.

חאבייר הרננדס צ'יצ'אריטו, ריאל מדריד. GettyImages
בדרך לאנפילד? צ'יצ'אריטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully