וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחליף לקסיאס: קיקו קסיאה סיכם ל-5 שנים בריאל מדריד

שוער אספניול עובר לבלאנקוס, שישלמו תמורתו 6 מיליון יורו. נשיא הקטלאנים אישר: "הוא ביקש לנצל את ההזדמנות שניתנה לו". דויד דה חאה יישאר במנצ'סטר יונייטד?

אימג'בנק GettyImages

חמישה ימים אחרי שריאל מדריד הודיעה על מכירתו של איקר קסיאס לפורטו, הבלאנקוס מצאו שוער חדש. קיקו קסיאה, שוערה של אספניול סיכם על חוזה לחמש שנים בשורות סגנית האלופה, שתשלם לקטלאנים כ-6 מיליון יורו תמורת כרטיסו.

חואן קולט, נשיא אספניול ערך מסיבת עיתונאים שבה הוא אישר את ההעברה: "השוער אמר לנו שיש לו הזדמנות ייחודית והוא רוצה להתקדם", אמר הנשיא. קסיאה יעבור בדיקות רפואיות במועדון וצפוי לצאת עמו למסע המשחקים באוסטרליה.

קסיאה שיחק בארבע העונות האחרונות באספניול, כאשר בשתי העונות האחרונות הוא רשם 37 הופעות בין הקורות. בעונה החולפת הוא הציג יכולת טובה בשער וספג 51 שערים בלבד.

מי שבוודאי תשמח לשמוע על העסקה הזו היא מנצ'סטר יונייטד, ששוערה הספרדי דויד דה חאה היה מחוזר נמרצות על ידי הבלאנקוס לאורך כל הקיץ. אולם, כעת, אחרי הסיכום עם קסיאה, דה חאה המצוין צפוי להמשיך באולד טראפורד עונה נוספת, אלא אם כן ריאל תנסה לרכוש גם אותו ולייעד את קסיאס להיות השוער השני שלה.

קיקו קסיאה מחליף את איקר קסיאס. GettyImages
זה שבא וזה שהולך קסיאה מחליף את קסיאס בנבחרת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully