וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הדייויס: סלע יפתח מול רזבורשק, ויינטרוב מול ז'מליה

המחבט הבכיר של ישראל יפתח ההתמודדות בגביע הדייויס מול הסלובנים וישחק ביום שבת בזוגות עם עידן לשם, שמחליף את יוני ארליך הפצוע. סלע: "אף פעם לא הבנתי למה ההגרלה הזאת"

ניב אהרונסון
דודי סלע טניסאי. ברני ארדוב
יפתח את המשחקים. דודי סלע/ברני ארדוב

נבחרת הדייויס של ישראל מתכוננת למפגש מול נבחרתה של סלובניה בסוף השבוע והיום (חמישי) נערכה הגרלת סדר המשחקים. דודי סלע, המחבט הבכיר שלנו והתקווה הגדולה של הנבחרת, יפתח את ההתמודדות עם משחק מול המחבט השני של סלובניה ניק רזבורשק. אמיר ויינטרוב ישחק לאחר מכן מול גרגה ז'מליה המחבר הבכיר של הסלובנים.

יוני ארליך, שמושבת לחודש בעקבות הפציעה אותה סחב בטורניר ווימבלדון האחרון, ייעדר מהמפגש הזה ועידן לשם מחליפו ישחק ביום שבת בטורניר הזוגות מול אליאז רדינסקי (1279) ודויד גורסיץ' (1573) כשביום ראשון סלע ייפגוש את ז'מליה ו-ויינטרוב את רזבושק במשחקי היחידים שעשויים להכריע את ההתמודדות כולה. המפגש החשוב יכריע מי תהיה הנבחרת אשר תשרוד בבית האזורי מספר 1 של גביע הדיוויס.

שעות המשחקים:

יום שישי 12:00

יום שבת 15:00

יום ראשון 15:00

דודי סלע נבחרת ישראל בדייויס. ברני ארדוב
תמונה קבוצתית. לשם וסלע/ברני ארדוב

אייל רן קפטן הנבחרת אמר: "אנחנו מרגישים די מוכנים ומתרגשים לעלות כבר למגרש לייצג את המדינה, שמח שאמיר חזר לנבחרת וכמו שהכנו את הנבחרת כל השבוע, החברה האלה יודעים מה צריכים לעשות ומקווה שיעשו את העבודה ביום הראשון".

דודי סלע: "אף פעם לא הבנתי למה ההגרלה הזאת, אולי היה צריך להיות הטלת מטבע", "אני מרגיש מוכן כל השחקנים בסדר ואני מקווה להביא את העבודה. לא כל כך מכיר את היריב אבל תמיד בדייויס יש משחקים קשים".

אמיר ויינטרוב: "אין ספק שגרג הוא השחקן הכי טוב שלהם, הוא עושה צרות לא רק לדודי אלא להרבה שחקנים ועם דודי יביא את הנקודה זה יפעיל אליו הרבה לחץ, אבל לא צריך לזלזל גם עם נוביל 0:2".

הגרלת גביע הדייויס. ברני ארדוב
הגרלת גביע הדייויס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully