וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: עירוני קרית שמונה מול סלובן ליברץ

סגנית האלופה נמלטה מהגרלה למפגשים עם דורטמונד, ווסטהאם או סטנדרד ליאז', ותשחק נגד מחזיקת הגביע הצ'כי. המשחק הראשון ב-30 ביולי בחוץ, הגומלין כעבור שבוע בישראל

אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה, הקבוצה היחידה שקיבלה מקום אוטומטי בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, הוגרלה היום (שישי) מול סלובן ליברץ הצ'כית. כמו מכבי תל אביב, גם הצפוניים קיבלו יריבה צ'כית כאשר המשחק הראשון ייערך בחוץ ב-30 ביולי ואילו הגומלין ייתקיים שבוע לאחר מכן ב-6 באוגוסט.

זה יהיה המפגש השני של קרית שמונה מול יריבה צ'כית, אחרי ששיחקה כבר ב-2012/13 מול ספרטה פראג בשלב הבתים של המפעל. היא הפסידה 3:1 בצ'כיה וסיימה ב-1:1 ביתי. סלובן ליברץ העפילה למפעל האירופי אחרי שזכתה בגביע.

גם בית"ר ירושלים הוגרלה היום אם היא תחולל נס ותחלוף על פני שרלרואה אחרי התבוסה 5:1, היא תפגוש את זוריה לוגאנסק האוקראינית.


עוד בהגרלה: שרן ייני עם ויטסה במפגש מסקרן מול סאות'המפטון, אבי ריקן וציריך מחכים למנצחת בין צ'רנו מורה ורנה לדינמו מינסק, אייל גולסה ופאוק סלוניקי (אם יעברו את לוקומטיבה זאגרב) מול המנצחת בין ספרטנק טרנאבה ללינפילד.

שחקני עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מפגש עם מחזיקת הגביע הצ'כית. שחקני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

הכירו את סלובן ליברץ

אצטדיון: U Nisy סטדיון, 10,000 מקומות

מאמן: יינדריך טריפשובסקי בן ה-39 הצטרף למחזיקת הגביע לפני כמה שבועות והחליף את דויד ואוורושקה שעבר לאמן את טפליצה. בשנתיים האחרונות אימן ויקטוריה ז'יז'קוב מליגת המשנה והעמיד מאזן של 30 ניצחונות, 12 תוצאות תיקו ו-18 הפסדים ב-60 משחקים.

שחקני מפתח: דויד פאבלקה בן ה-24 הוא השחקן שמנווט בקישור והמנהיג בהגנה הוא המגן השמאלי, ייז'י פליישמן, אבל האיש המסוכן ביותר מבחינת קרית שמונה יהיה יוזף שוראל. שחקן הכנף שכבר הפך לחלק מסגל נבחרת צ'כיה, כבש בעונה שעברה 12 שערים והיה המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה. גם החלוץ הוותיק מארק באקוש, ששיחק חמש שנים בויקטוריה פלזן וצבר לא מעט ניסיון במפעלים אירופים, לא יעשה חיים קלים לחלק האחורי של סגנית האלופה.

היסטוריה באירופה: סלובן ליברץ משתתפת במפעלים האירופים בצורה כמעט קבועה. היא העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות/גביע אופ"א פעמיים ב-10 השנים האחרונות, השיגה ניצחונות על פ.צ ציריך, אודינזה, הקשתה על סביליה וב-2005 גם הביסה 1:5 את בית"ר ירושלים באינטרטוטו.

חלון ההעברות קיץ 2015: סלובן הצליחה לשמור על השחקנים הבולטים שלה, נפרדה מכמה שחקני ספסל וצירפה שלושה שחקנים חדשים: המגן לוקאש ברטושאק שהגיע ביחד עם המאמן טריפשובסקי מויקטוריה ז'יז'קוב, ושני המושאלים מספרטה פראג: הבלם אונדריי שביידיק והשוער הצעיר תומאש קובק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוזף שוראל, שחקן סלובן ליברץ. GettyImages
האיש המסוכן של ליברץ. שוראל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully