וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: צרפת הובילה על בריטניה, מארי גבר על צונגה ואיזן ל-1:1

רבע הגמר: סימון לא התקשה לגבור על וורד, אבל המדורג שלישי בעולם החזיר עם 5:7, 6:7, 2:6 בקווינס. קזחסטן עלתה ל-0:2 על אוסטרליה, ארגנטינה מובילה 0:1 על סרביה, בלגיה עם 0:2 על קנדה

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
מארי מוכן לקרב/GettyImages

רבע גמר גביע דייויס יצא היום (שישי) לדרך עם מפגשים מסקרנים מאוד. בריטניה עם אנדי מארי מארחת את צרפת החזקה ואחרי משחקי היחידים התוצאה במפגש עומדת על 1:1 אחרי שאנדי מארי הביא את הנקודה לבריטים. אוסטרליה מארחת את קזחסטן, אבל את היום הראשון היא מסיימת בפיגור 2:0, ארגנטינה עלתה ל-0:1 מול סרביה נטולת אלוף ווימבלדון נובאק דג'וקוביץ' ובלגיה בדרך הנכונה לחצי הגמר אחרי שעלתה ל-0:2 על קנדה נטולת מילוש ראוניץ' ו-ואשק פוספיסיל.

אנדי מארי טניסאי סקוטי. Clive Brunskill, GettyImages
התקשה בשתי המערכות הראשונות. מארי/GettyImages, Clive Brunskill

בריטניה - צרפת 1:1

אחרי שהפסידה בשנה שעברה ברבע הגמר לאיטליה על החימר בנאפולי, מקווה בריטניה לעלות שלב אחד יותר גבוה השנה כשהיא מארחת את סגנית האלופה צרפת. המפגש נערך בלונדון במרכז הטניס בקווינס, כשאת הנבחרת המקומית מוביל אנדי מארי, שגם דאג לנקודה אחת ביום הראשון.

במשחק הראשון עלה לשחק ג'יימס וורד (89), שעלה לסיבוב השלישי בווימבלדון, ופגש את ז'יל סימון, שבעצמו נמצא בכושר פנטסטי ודהר בווימבלדון עד לרבע הגמר כשהוא מנצח בדרך את גאל מונפיס, ניקולאס אלמגרו ותומאש ברדיך. סימון השאיר את יריבו הבריטי ללא תשובות כשניצח אותו 4:6, 4:6, 1:6.

במשחק השני מארי פגש את ג'ו וילפריד צונגה. המדורג שלישי בעולם, שהפסיד לרוג'ר פדרר בחצי גמר ווימבלדון, מתח את הקהל המקומי בשתי המערכות הראשונות, עם 5:7 ו-6:7 (10), ובמערכה השלישית הוא טייל ל-2:6 כדי לאזן ל-1:1. בשבת יתקיים משחק הזוגות כשדומיניק אינגלוט ישתף פעולה עם האח לבית מארי, ג'יימי, והשניים יפגשו את רישאר גאסקה וניקולא מאהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ו וילפריד צונגה טניסאי צרפתי. Clive Brunskill, GettyImages
נתן כל מה שהוא היה יכול. צונגה/GettyImages, Clive Brunskill

אוסטרליה - קזחסטן 2:0

הנבחרת המקומית מגיעה אחרי עוד סערה שנגרמה בעקבות ברנרד טומיץ', שיצא נגד ראשי איגוד הטניס האוסטרלי והושעה מהמפגש. חסרונו הורגש היטב ביום הראשון, אחרי שמיכאיל קוקושקין (63) גבר על תנאסי קוקינאקיס 4:6, 3:6, 3:6, ולאחר מכן אלכסנדר נידווייצוב (115) עקץ את ניק קיריוס (41) במשחק מרתק. הקזחי ניצח 6:7 בראשונה, הפסיד 7:6 בשנייה, והמשיך עם 6:7 ו-4:6 כדי להעניק את היתרון המשמעותי לאורחים.

ארגנטינה - סרביה 0:1

אחרי שעברו את ברזיל בשמינית הגמר בדרמה אדירה, ינסו הארגנטינאים לעשות את אותו הדבר גם מול סרביה נטולת אלוף ווימבלדון הטרי, נובאק דג'וקוביץ'. לאונרדו מאייר העניק את היתרון לארגנטינאים על החימר בבואנוס איירס אחרי שהמדורג 22 בעולם ניצח 4:6, 2:6, 1:6 את פיליפ קריינוביץ' (87). מיד אחריהם עלו לשחק פדריקו דלבוניס (77) ו-ויקטור טרויצקי (20).

בלגיה - קנדה 0:2

במה שהיה נראה מראש כמפגש הכי חד צדדי בשלב הזה, בלגיה עשתה את המוטל עליה וניצלה עד תום את חסרונם של מילוש ראוניץ' ו-ואשק פוספיסיל שסוחבים פציעות. סטיב דארסי (76) עבד קשה מול פרנק דאנצ'ביץ' (272) ואחרי שהפסיד 6:3 בראשונה הוא החזיר עם 1:6, 5:7, 3:6. בהמשך דויד גופין (14) מחץ את פיליפ פליוו (491) 4:6, 4:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully