וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2015 עד גיל 19: ישראל הובסה 3:0 מול שבדיה במשחק הפתיחה

השחקניות של גיא עזורי פתחו את דרכן בטורניר אותו הן מארחות ברגל שמאל, לא בעטו אפילו פעם אחת למסגרת ונכנעו לסקנדינביות החזקות. ביום שבת תארח ישראל את צרפת בנתניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נקווה ליכולת טובה יותר בשבת. נבחרת הנערות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנתיים אחרי אירוח אליפות אירופה עד גיל 21 לגברים, יצא לדרך הערב (רביעי) טורניר אירופי נוסף: יורו 2015 לנערות עד גיל 19. ישראל המארחת, אותה מאמן גיא עזורי, פתחה את דרכה ברגל שמאל עם הפסד 3:0 לשבדיה החזקה.

השבדיות עלו ליתרון בדקה ה-22, מרגלי נטלי ביורן. שמונה דקות חלפו, ולוח התוצאות הראה 0:2: סטינה בלאקסטניוס מצאה עצמה לבד לגמרי מול השוערת הישראלית, ובעטה פנימה. בדקה ה-72 השלימה החלוצה בן ה-19 צמד, ולמעשה קבעה את תוצאת המשחק. ישראל סיימה את המשחק עם אפס בעיטות למסגרות, ובעיטה אחת בלבד מחוץ למסגרת.

יש לציין שישראל מציגה את הנבחרת הצעירה מבין שמונה המדינות המשתתפות, עם ממוצע גילאים של 18 בלבד. בשבת תארח הנבחרת של גיא עזורי את צרפת בנתניה (21:15) וביום שלישי הבא תחזורנה ללוד למשחק מול דנמרק (19:40).

הרכב נבחרת ישראל: רובין פורטונה, שיינה לוי (קרן גור, 55), שי פרל, שחר נקב, נועם קדם, אלינה מטקלוב, סאמר סופר (דליג דקוואר, 55), אנה מנביץ', עדן אביטל, מריאן עווד, לורן גוטסמן (אופל סופר, 41).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully