וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניק קאליית'ס חתם בפנאתינייקוס, ירוויח 7 מיליון דולר ב-3 שנים

הרכז המחליף של ממפיס שב לקדנציה שנייה במועדון ומצטרף רשמית לירוקים מאתונה, שעל פי דיווחים סגרו גם עם ראדוליצ'ה. האקט באולימפיאקוס, שבד בדרך לחימקי , סמואלס לברצלונה?

AP

בוידאו: ביצועיו של סמארדו סמואלס

אחת ההחתמות הגדולות ביותר בכדורסל האירופי בשנים האחרונות הושלמה הלילה (רביעי), כשפנאתינייקוס הודיעה רשמית על צירופו של ניק קאליית'ס. הרכז היווני/אמריקאי (26, 1.98 מ') שב לקדנציה שנייה במועדון בו שיחק מ-2009 ועד 2012, אחרי שהשלים שנתיים לא רעות בכלל במדי ממפיס ב-NBA, במהלכן העמיד ממוצעים של 4.6 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק. קאליית'ס זכה לחוזה עצום בפאו: כשבעה מיליון דולר לשלוש שנים.

* שחקן נוסף שסגר בפאו, לפחות על פי דיווחים באירופה, הוא מירוסלב ראדוליצ'ה, שהוזכר כמועמד להצטרף למכבי תל אביב. ראדוליצ'ה (27, 2.13 מ') שיחק 48 משחקים במילווקי בעונת 2013/2014, ואשתקד רשם חמישה משחקים במינסוטה, כשבין לבין גם זכה לחוזה גדול בליגה הסינית.

* היריבה השנואה אולימפיאקוס גם כן הודיעה על החתמה גדולה בקו האחורי: דניאל האקט מצטרף ממילאנו.

* דיווחים שונים גורסים שאלכסי שבד, שסיים את חוזהו בניו יורק, קרוב לחתימה לשלוש שנים בחימקי מוסקבה. הגארד הרוסי התלבט עד הרגעים האחרונים האם להישאר ב-NBA ואף קיבל מספר הצעות, אך כעת עושה רושם שהוא העדיף לשוב הביתה אחרי סיום טוב מאוד לעונה במדיסון סקוור גארדן.

* ברצלונה, שהתעניינה בשבד, שוקלת ברצינות להחתים את סמארדו סמואלס ממילאנו. מאצ'יי לאמפה עשוי לעזוב את הקטלאנים, ושחקן הפנים האמריקאי הוזכר כאחד המועמדים המובילים להחליפו.

* מי שדווקא מגיע למילאנו הוא מילאן מצ'באן, שחתם רשמית לשנתיים ומגיע מפרטיזן בלגרד, אחרי ממוצעים של 18 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים למשחק ביורוקאפ.

* ג'ון בריאנט האריך את חוזהו בבאיירן מינכן ויישאר במועדון הבווארי עד קיץ 2017.

שחקן ממפיס גריזליס ניק קאליית'ס. AP
הצהרת כוונות בפאו. קאליית'ס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully