וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם הסגל הסופי של נבחרת הדייויס, רן: "כולם עבדו קשה והראו התקדמות"

רגע לפני המפגש מול סלובניה בשישי, פרסם הקפטן את הסגל הסופי. עידן לשם ("מתרגש מאוד"), בן פתאל ("מחכה לתת הכול מעצמי") ובר בוצר ("אעזור במה שאני יכול") בפנים

נבחרת הדייויס של ישראל. ניב אהרונסון
פורסם הסגל. שחקני נבחרת הדייויס של ישראל/ניב אהרונסון

נבחרת הדייויס של ישראל תחל את המפגש מול סלובניה בשישי הקרוב בבית מספר 1 האירופי-אפריקאי. רגע לפני המפגש, הקפטן אייל רן פרסם את הסגל הסופי, בו ערך שני שינויים בשל פציעתו של יוני ארליך. השחקן השלישי בנבחרת יהיה עידן לשם, הרביעי בן פתאל והחמישי בר בוצר.

"כולם עבדו קשה מאוד בתקופה האחרונה והראו התקדמות אדירה", אמר רן. "ניסינו כמה הרכבי זוגות ועדיין לא הגענו להחלטה. מחר נחליט לגבי הצמד שיעלה לשחק ביום שבת". בר בוצר הוסיף: "אני מכבד את ההחלטה של אייל, שמח על ההזדמנויות שניתנו לי בעבר ואמשיך לעבוד קשה ובטוח שעוד אקבל הזדמנויות בעתיד. אעזור במה שאני יכול מהצד כדי שנביא את הניצחון".

"אני מאוד שמח ומתרגש מכך שאייל בחר בי לסגל, ומחכה לתת הכול מעצמי על המגרש אם תינתן לי ההזמדנות", אמר בן פתאל. "אני שמח מאוד מההחלטה של הקפטן", הוסיף עידן לשם. "אני מתרגש מאוד לקראת סוף השבוע. לשחק בארץ ולייצג את המדינה זה משהו שתמיד חלמתי עליו ואני מקווה שאוכל לתרום לנבחרת בצורה הטובה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל רן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully