וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA שוקלים עדכוני חוקה: שיטת הדירוג תשתנה, "האק א-שאק" יישאר?

ועדת הליגה בוחנת שינויים בחוקה: ראשי הבתים האזוריים לא יזכו ליתרון בדירוג האזורי. בנוסף: ג'ון וול מתלונן שהוא "מרוויח כמו רג'י ג'קסון", דרון וויליאמס חתם רשמית, טיי לוסון שוב מסתבך

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ועדת הליגה של ה-NBA, שכולל מבחר מאמנים, מנהלים ובעלי קבוצות, מתכנסת בימים אלה בלאס וגאס על מנת לבחון שינויים בחוקה של הליגה. הדבר הראשון שעומד על הפרק הוא שינוי פרק הזמן שניתן לשחקנים חופשיים לפני שמותר להם לחתום על חוזה עם הקבוצה עמה סיכמו. כרגע לשחקנים חופשיים יש תשעה ימים שבהם מותר להם לנהל משא ומתן, אך נאסר עליהם לחתום.

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. AP
לא לשבור את מה שמתוקן. סילבר/AP

הדבר הפך לסוגיה מרכזית אחרי פרשת דיאנדרה ג'ורדן, שכבר סיכם בדאלאס, אבל חתם בסופו של דבר בלוס אנג'לס קליפרס, אחרי שבמהלך תשעת הימים הללו היה נתון ללחצים כבדים מצד קבוצתו. הקומישינר אדם סילבר אומנם לא אהב את התוצאה של פרשת ג'ורדן והודה ש"זה לא נראה טוב", אבל אין כוונה לבצע שינוי. "לא מצאנו דרך טובה לשנות את זה", אמר הקומישינר.

סוגיות נוספות על הפרק עם אפשרות לרפורמה הן "האק א שאק", העבירות שנעשות במכוון, הרחק מהכדור וללא קשר למשחק, על שחקנים שסובלים מאחוזים נמוכים מהעונשין. גם פה אין קונצנזוס לשינוי. "יש סטטוס קוו", הודה אדם סילבר בהתייחסו לתופעה השלילית, שהופכת את המשחקים לארוכים עם ריבוי קליעות העונשין, "אנחנו יודעים שאנחנו מוצר בידורי שמתחרה על הצופה, אבל נתוני הרייטינג לא מראים שאנשים נוטשים".

שינוי שכן צפוי להיעשות הוא בשיטת הדירוג לפלייאוף. כרגע לראשי הבתים האזוריים מובטח מקום בין 4 הראשונות. כך בעונה שעברה פורטלנד הייתה במקום הרביעי עם 51 ניצחונות, מעל שתי קבוצות שרשמו 55 ניצחונות בעונה. בעונה הבאה זה צפוי להשתנות, והקבוצות ידורגו אך ורק על פי המאזן שלהם.

עוד על הפרק - הגדלת האזור שמאחורי קו הרוחב, מתחת לסלים, על מנת לשמור על בטיחות השחקנים. כזכור, לברון נחתך בראשו במהלך סדרת הגמר אחרי שנפל על מצלמה. כמו כן, הליגה תבחן אפשרות להוסיף שעון עצר בפסקי זמן, על מנת למנוע מריחה של זמן בהפסקות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
ומה יגידו כוכבי העבר שהרוויחו חצי ממך? וול/AP

* ג'ון וול התייחס לשינויים בתקרת השכר ב-NBA, והתלונן: "אני מרוויח כמו רג'י ג'קסון". וול, בעבר הבחירה הראשונה בדראפט ושחקן אול סטאר, חתם ב-2013 על חוזה לחמש שנים תמורת 80 מיליון דולר. ג'קסון לעומת זאת, עד העונה שחקן ספסל באוקלהומה סיטי, חתם לחמש שנים בפיסטונס. "אנשים מדברים על זה שאני מקבל 80 מיליון דולר, היום שחקנים שלא היו באול סטאר מקבלים מקבלים 85 מיליון", אמר וול, "אני מניח שהם פשוט באו בזמן הנכון. אני מרוויח כמו רג'י ג'קסון... אבל אני שמח עבור השחקנים האלה, לראות כל אדם מקבל הזדמנות להגשים חלום ולדאוג למשפחה שלו, זאת ברכה".

* הבעלים של דאלאס מארק קיובן הודיע רשמית שדרון וויליאמס חתם במאבריקס. החוזה הוא לשנתיים, במהלכן ירוויח 10 מיליון דולר.

* טיי לוסון, הגארד של דנבר, נתפס על נהיגה תחת השפעת אלכוהול, בפעם השנייה בחצי השנה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • אדם סילבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully