וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דיאור פישר חתם לשנתיים בקבוצה

15.7.2015 / 8:53

סנטר נבחרת ישראל, שסיים את חוזהו בקאזאן, מצטרף לאלופה ויהיה הרכש הרביעי שלה הקיץ. אורי אלון נפגש עם פישר בלאס וגאס: "הישראלים הכי טובים בוחרים לשחק באלופה". המטרה הבאה: גל מקל

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל ירושלים ממשיכה במסע החימוש שלה, והחתימה לשנתיים את דיאור פישר, אקס מכבי תל אביב וסנטר נבחרת ישראל. השחקן שסיים חוזה באוניקס קאזאן יחזק את הקבוצה של דני פרנקו ויהיה לרכש הרביעי הקיץ של הפועל ירושלים, אחרי יינסי גייטס, הסנטר שמגיע מהפועל תל אביב, ג'וש דאנקן, הפורוורד שחוזר אחרי עונה בבאמברג, ואיגור מאיור הצעיר, שמגיע מאליצור יבנה.

הבעלים של הפועל ירושלים, אורי אלון, דיווח על ההחתמה באמצעות חשבון הפייסבוק שלו, וכתב: "הישראלים הכי טובים בוחרים לשחק באלופה, הפועל ירושלים. ברוכים הבאים לסנטר של נבחרת ישראל, דיאור פישר", כשהשניים מצולמים בלאס וגאס. כזכור, שלשום פרסמנו שראשי הקבוצה החליטו להיפגש עם נציגיו של פישר כדי להחתים את "השחקנים הבכירים ביותר".

המטרה הבאה אצל האלופה היא להחתים את גל מקל. ראשי ירושלים נמצאים במגעים עם השחקן ומנסים לשכנעו להצטרף ולחתום על חוזה ארוך טווח, ומקורביו לא שוללים את הצטרפותו. שחקן נוסף שנציגי הקבוצה נפגשו עם נציגיו הוא דיון תומפסון, שבירושלים רוצים לראות ממשיך.

שלשום פרסמנו: ירושלים החליטה להיפגש עם פישר

אורי אלון, דיאור פישר, הפועל ירושלים. פייסבוק, אתר רשמי
פישר עם אורי אלון בלאס וגאס/אתר רשמי, פייסבוק

פישר בן ה-33 (2.11 מטר), אמריקאי עם דרכון ישראלי, הוא סנטר-פורוורד שהחל את הקריירה המקצוענית שלו ב-2005 בליגה הפולנית בקבוצת אנויל וולוקלאבק. לאחר מכן הוא הגיע לדי ליג כשהצטרף לרונוקה דאזל. משם הוא נדד לליגה הגרמנית אל קבוצת אולדנבורג. ב-2007/8 הוא הצטרף לברי הבלגית, שזו גם הייתה התחנה האחרונה שלו לפני שהגיע למכבי תל אביב בעונת 2008/9. בזכות העונה הטובה שלו בצהוב, הוא השיג חוזה בריאל מדריד, אבל לא החזיק שם יותר מדי זמן ועל כן הוא המשיך משם לבילבאו. ב-2013 השיג פישר חוזה בוושינגטון וויזארדס, אבל הוא שוחרר ממנה אחרי פחות מחודש. משם הוא המשיך לבאמברג הגרמנית ובקיץ שעבר הוא חתם על חוזה לעונה אחת בקאזאן.

במהלך העונה האחרונה פישר שיחק עם קאזאן ביורוליג, ובעשרת המשחקים בשלב הראשון הוא העמיד ממוצעים של 13.1 נקודות למשחק עם 75 אחוז משתיים. הוא קטף 5.7 ריבאונדים וגם סיפק 1.2 אסיסטים תוך שהוא משותף ב-25 דקות בממוצע למשחק. משחקי השיא שלו בעונה שעברה ביורוליג היו נגד ריאל מדריד (25 נקודות ושמונה ריבאונדים) וססארי (23 נקודות ו-15 ריבאונדים). במסגרת ליגת ה-VTB, שבה קאזאן הגיעה עד חצי הגמר, פישר קלע 10.1 נקודות בממוצע למשחק, הוסיף 5.3 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים..

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דיאור פישר שחקן קאזאן. GettyImages
מצטרף לאלופה. דיאור פישר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully