וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.7: יונייטד בעקבות רומרו, פדרו יעבור לצ'לסי?

שוק ההעברות מעלה הילוך: ג'קסון מרטינס חתם רשמית באתלטיקו, ואן חאל סימן מחליף לדה חאה, שנחוש לעזוב לריאל. שחקנה של ברצלונה קרוב לעזוב. וגם: סיטי הולכת על דה בראונה, קבאני עשוי להחליף את ואן פרסי ורומא ננעלה על דז'קו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* ג'קסון מרטינס חתם רשמית לארבע שנים באתלטיקו מדריד, שרכשה אותו ב-35 מיליון יורו. המנהל הספורטיבי אמר: "אנחנו מאושרים, ג'קסון הוא חלוץ בלתי רגיל".

* רומא האריכה את חוזהו של סיידו קייטה לעונה נוספת. השחקן ממאלי, ששיחק בעבר בברצלונה, דחה הצעות מאיחוד האמירויות וסין.

* קשר בראגה בעונה החולפת, דנילו ברבוסה (19), שנבחר לקשר המצטיין של מונדיאל עד גיל 20 שנערך בניו זילנד לפני כחודש, חתם בוולנסיה. לדנילו 23 הופעות בליגה הפורטוגלית בעונה החולפת, בנוסף לשני שערים.

* סטוק סיטי הודיעה שהיא השלימה את החתמת מוחה (אל אוריאצ'י) בן ה-19, שמגיע מברצלונה ב'. מוחה שיחק בנבחרת הנוער של ספרד, והוזמן לסגל נבחרת מרוקו עד גיל 23.

* מי שזכה בעבר לכינויים כמו "ילד הפלא" ו"פלא החדש", פרדי אדו האמריקאי, ממשיך להחליף קבוצות כמו גרביים. בגיל 26, הקשר ההתקפי חתם בקבוצה ה-13 בקריירה שלו - טמפה ביי ראודיס, המשחקת ב-NASL (הליגה השנייה בארצות הברית).

* אחרי שמונה שנים נהדרות בבנפיקה, המגן האורוגוואי, מקסי פריירה בן ה-31, עבר ליריבה הגדולה, פורטו, והוא יחליף את דנילו שעבר לריאל מדריד. פריירה כבש חמישה שערי ליגה בעונה שעברה ב-32 הופעות.

* פ.ס.וו איינדהובן צירפה לשורותיה את אחד הכשרונות הגדולים באורוגוואי, הקשר ההתקפי, גסטון פריירו בן ה-20 (1.88). פריירו שיחק בשלוש העונות האחרונות בנסיונאל המקומית, כשבעונה האחרונה כבש שישה שערים ב-24 הופעות בליגה המקומית.

* סיימון גוסטפסון, קשרה השבדי בן ה-20 של האקן, חתם בפיינורד על חוזה לארבע שנים. כבש עשרה שערי ליגה בעונה שעברה.

* הבלם הבוסני, ארווין זוקנוביץ' בן ה-28, עזב את גנט אחרי שנתיים וחתם בסמפדוריה. זוקנוביץ' שיחק בעונה האחרונה בקייבו כמושאל, בשורותיה רשם 29 הופעות ושני שערי ליגה.

שמועות

* מנג'ר ברצלונה, לואיס אנריקה, הודה כי לא ימנע מפדרו לעזוב את ברצלונה, כאשר צ'לסי קרובה לסגור את עסקת צירופו, כך על פי דיווח ב"סטאר". "השאיפה שלי היא שפדרו יישאר, אבל יש גם תנאים בחוזה שלו ואני אכבד את רצונו אם הוא ירצה לעזוב".

* ב'אס' מדווחים שמנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה על סך 45 מיליון יורו לריאל מדריד כדי לרכוש את הבלם סרחיו ראמוס. הבלאנקוס דורשים 90 מיליון.

* ריאל מדריד וליברפול מעוניינות לצרף את חלוצה של יובנטוס, פרננדו יורנטה, כך על פי "סקיי איטליה". על פי הדיווח, יורנטה מרגיש פחות בטוח בעצמו לאחר שהגברת הזקנה החתימה את מריו מנדז'וקיץ' ופאלו דיאבלה, וכי המועדון לא ימנע ממנו לעזוב.

* החלוץ הארגנטינאי-איטלקי, פאבלו אוסבלדו בן ה-29, חזר השנה לארגנטינה כשחתם בבוקה ג'וניורס, בשורותיה כבש שלושה שערי ליגה ב-11 הופעות. אחרי קדנציה קצרה בקבוצה, אוסבלדו בדרך ליעד חדש - קרוס אסול המקסיקנית. אוסבלדו על פי דיווחים שונים קרוב מאוד לחתימה בקבוצה.

* ועכשיו לשמועות ולדיווחים על חביבת הסוכנים וגדולת הספקולציות: מנצ'סטר יונייטד. הקבוצה מחפשת מחליף לדויד דה חאה: המועדון מנהל מגעים עם סוכנו של השוער סרחיו רומרו, כך על פי "סקיי איטליה". השוער הארגנטינאי, שסיים את חוזהו, מחפש לעצמו קבוצה חדשה אחרי ששוחרר מסמפדוריה.

* ועדיין באשר לדה חאה: שוער יונייטד מאיים לעזוב את הקבוצה בקיץ הבא עם סיום חוזהו, זאת במקרה שהמועדון לא יסכים למכור אותו לריאל מדריד בחלון ההעברות הנוכחי. על פי דיווח ב"אל קונפידנסיאל", השוער מאוד לא מרוצה מהעובדה כי יונייטד מעכבת את מעברו.

* כמו כן, באנגליה טוענים שקשר בנפיקה ניקולס גאיטן סגור בקבוצה, ושיונייטד תשלם 21 מיליון ליש"ט לבנפיקה על הקשר הארגנטינאי. "סאן" אף מדווח שניקולס אוטמנדי מאיים בשביתה על ראשי ולנסיה אם לא ישחררו אותו ליונייטד.

* אחרי החתמת ראחים סטרלינג, מנצ'סטר סיטי לא מתכוונת לעצור, ומתכוונת להגיש הצעה בגובה 35 מיליון ליש"ט עבור קווין דה בראונה, שחקנה של וולפסבורג.

עוד באותו נושא

ריאליטי ילדים: סיפורו של פרדי אדו

לכתבה המלאה
קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג. GettyImages
יחד עם סטרלינג בחלק הקדמי של סיטי? דה בראונה/GettyImages

* אדינסון קבאני, חלוצה של פריס סן ז'רמן, נמצא בעדיפות עליונה מבחינת מנצ'סטר יונייטד להגיע כמחליפו של רובין ואן פרסי שעזב לטורקיה.

* ניקולס אוטמנדי נחוש לעזוב את ולנסיה. מי שנמצאת כמועמדת מובילה לקלוט אותו היא מנצ'סטר יונייטד, כשגם ריאל מדריד הוזכרה כמועמדת.

* הקשר המקסיקני של ויאריאל, ג'יובאני דוס סנטוס בן ה-26, קרוב מאוד לחתימה בלוס אנג'לס גלאקסי של סטיבן ג'רארד. דוס סנטוס, שגדל בברצלונה, רשם 26 הופעות ושער ליגה אחד בעונה שעברה במדי הצוללת הצהובה.

* על פי "גארדיאן", ליברפול מעלה הילוך בניסיונה לצרף את כריסטיאן בנטקה אחרי עזיבת ראחים סטרלינג, אך אסטון וילה מקשה על המעבר ודורשת למעלה מ-32.5 מיליון ליש"ט. טים שרווד, מאמן וילה, אמר בנושא: "אני חושב שכריסטיאן שווה יותר מ-32 מיליון, אבל אנחנו לא רוצים למכור אותו".

* ב"אקספרס" טוענים שמנצ'סטר סיטי סימנה את קשרה של אברטון, ג'יימס מקארת'י, ששמו עלה כמועמד לעבור לטוטנהאם בשבועות האחרונים.

* רומא עשויה להעלות את ההצעה שלה עבור אדין דז'קו, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, ל-23 מיליון יורו כולל בונוסים, אם מילאן תציע בעבור אלסיו רומניולי יותר מ-25 מיליון יורו. רומא כבר הציעה 15 מיליון יורו, אבל נדחתה כשהדרישה תמורת הבוסני מבחינת הסיטיזינס עומדת על 30 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully