וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי חתם לשנתיים: "הקבוצה הכי טובה של סקרמנטו שהייתי בה"

הפורוורד הישראלי חתם לשנתיים נוספות בקינגס, במהלכן אמור להרוויח כשישה מיליון דולר וימשיך ללבוש את החולצה מספר 18: "אנחנו בדרך הנכונה". גם אמבה א מוטה חתם רשמית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עומרי כספי חתם אמש (שלישי) רשמית על חוזה לשתי עונות נוספות בסקרמנטו. הפורוורד הישראלי סיכם את תנאי החוזה החדש בשורות הקינגס כבר בשבוע שעבר, אך אתמול העניין הפך לרשמי. כספי צפוי להרוויח כשישה מיליון דולר לאורך התקופה, השכר הגבוה ביותר שקיבל בקריירת ה-NBA שלו.

A King for two more! #SacramentoProud

A photo posted by Omri Casspi Moshe (@omricasspi18) on

"אנחנו בדרך הנכונה", אמר כספי אחרי החתימה, "אני נרגש, יש לנו קבוצה טובה, טובה יותר מאשר כל קבוצה שאני הייתי בה בסקרמנטו בתקופתי. דברים טובים קורים לסקרמנטו, עברנו הרבה בשנים האחרונות, אבל יש לנו את האוהדים הטובים בליגה, ואני שמח להיות שוב בבית כדי לתת את הכל בשבילם".

כמו כן, סקרמנטו החתימה אמש רשמית גם את לוק רישאר אמבה א מוטה (28, 203), עוד פורוורד, על עמדה די זהה של כספי. אמבה א מוטה העמיד בשנה שעברה ממוצעים של 9.9 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק במדי פילדלפיה.

הקינגס משלימים קיץ פעיל, שבמהלכו החתימו את הגארד רייג'ון רונדו, השוטינג גארד מרקו בלינלי והסנטר קוסטה קופוס, כמו גם הפורוורד הוותיק קרון באטלר. גם באטלר וגם אמבה א מוטה צפויים להתחרות עם כספי על העמדה.

הג'נרל מנג'ר ולאדה דיבאץ סיכם ואמר ש"כמעט סיימנו. יש קבוצה טובה, כימיה טובה. זו הקבוצה היחידה בליגה שכל השחקנים שלה הגיעו כדי לתמוך בשחקנים שבליגת הקיץ, כך שאני אופטימי, ומרוצה מהאווירה פה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

על פי דיווחים שזרמו מסקרמנטו, קאזינס והמאמן ג'ורג' קארל צידדו בהשארתו של הישראלי, שזכה להתעניינות גם מצד וושינגטון. אחרי ההחתמות היקרות שביצעו הקינגס וצירופם של רייג'ון רונדו, מרקו בלינלי וקוסטה קופוס, היה חשש שמא לא יישאר מספיק כסף כדי להשאיר את כספי, אך הפורוורד הסכים להתגמש כדי להישאר בקבוצה המסקרנת שנבנית בקליפורניה.

אם כספי ישלים את חוזהו בסקרמנטו כמתוכנן, הוא ישלים חמש עונות בשורות הקינגס. כספי, שנבחר על ידי הקינגס בסיבוב הראשון בדראפט, רשם שם את עונותיו הטובות בקריירה. כרוקי סיים עם ממוצעים של 10.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק, ובעונה בחולפת, במהלכה חזר לסקטאון אחרי שלוש עונות בקליבלנד ויוסטון, קלע 8.9 נקודות והוריד 3.9 ריבאונדים למשחק, כולל יכולת מרשימה בחודש האחרון של העונה, אותו סיים עם ממוצעים של 19.9 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק.

עדכון ראשון: 22:32, 14.7

פורוורד סקרמנטו קינגס עומרי כספי. AP
עכשיו זה רשמי. כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully