וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י דאטומה חתם בפנרבחצ'ה, ירוויח 1.7 מיליון יורו לעונה

הפורוורד האיטלקי (27, 2.03 מטר) חוזר לאירופה אחרי שנתיים ב-NBA, בהן שיחק בדטרויט ובוסטון. דחה את החיזורים של מילאנו לטובת הכסף הגדול של הטורקים וייכנס לנעליו של בייליצה

רויטרס

בוידאו: זו קבלת הפנים שמחכה לדאטומה?

החתמה כבדת משקל בכדורסל האירופי. ג'יג'י דאטומה חזר ליבשת הישנה אחרי שנתיים ב-NBA והצטרף לפנרבחצ'ה אולקר היומרנית. קפטן נבחרת איטליה, 27, 2.03 מטר, ניהל מו"מ ממושך עם הקבוצה הטורקית שהגיעה בעונה החולפת לפיינל פור של היורוליג, והמגעים הבשילו לכדי עסקה. הוא חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, וירוויח כ-1.7 מיליון יורו לעונה.

דאטומה דחה את החיזורים של מילאנו, החליט לא להמשיך ב-NBA וחתם בקבוצה הטורקית. הפורוורד האיטלקי שיחק בעבר בסיינה, סקפאטי ורומא, לפני שחתם ב-2013 בדטרויט פיסטונס. בפברואר האחרון הוא נשלח בטרייד לבוסטון סלטיקס ובמדיה רשם שלוש הופעות בפלייאוף.

עונת השיא שלו דאטומה ביורוליג הייתה 2010-2011, אז העמיד ממוצעים של 9.1 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים למשחק במדי רומא. בעונת 2012-13 נבחר ל-MVP של הליגה האיטלקית אחרי שרשם ממוצעים של 16.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים. הוא האיטלקי היחיד שקיבל את הפרס הזה בשבע השנים האחרונות.

מדובר כמובן בחיזוק משמעותי לקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ', אחרי שהיא איבדה את נמניה בייליצה שעזב לטובת ה-NBA. פנר אולקר תשחק בעונה הקרובה בבית א' של היורוליג, ביחד עם ריאל מדריד, חימקי מוסקבה, הכוכב האדום בלגרד, באיירן מינכן ושטרסבורג.

שחקן בוסטון סלטיקס, ג'יג'י דאטומה. AP
חיזוק משמעותי. דאטומה/AP

בינתיים בבית ד', היריבות של מכבי תל אביב ממשיכות לעבוד.

באמברג הגרמנית החתימה בימים האחרונים את הפורוורד האיטלקי ניקולו מלי (24, 2.05 מטר), שהגיע אליה ממילאנו, ואת ניקוס זיסיס הוותיק (32, 1.97 מטר), ששיחק בחודשים האחרונים בפנרבחצ'ה אולקר.

ססארי החתימה את כריסטיאן איינגה הקונגולזי (26, 2.01 מטר), שהגיע אליה מווארזה ושיחק בעבר בין היתר שקליבלנד קבאלירס ולוס אנג'לס לייקרס. גם הגארד האמריקני די ג'יי סילי (25, 1.93 מטר) חתם בקבוצה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully