וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן אל שעראווי חתם במונאקו: "מקווה לגרום אושר לאוהדים"

החלוץ בן ה-22 הגיע בהשאלה ממילאן וינסה לחזור לעצמו אחרי עונה עמוסת פציעות. הקבוצה מהנסיכות תוכל לרכוש את כרטיסו תמורת 16 מיליון יורו. ואסיליייב: "אצלנו יממש את הפוטנציאל"

מונאקו השלימה הערב (שני) העברה נוצצת במיוחד, כשהחתימה לעונה אחת בהשאלה את סטפן אל שעראווי, חלוצה בן ה-22 של מילאן ונבחרת איטליה. לקבוצה מהנסיכות, ששילמה כשני מיליון יורו עבור עסקת ההשאלה, תהיה אופציה לרכוש את השחקן מהרוסונרי תמורת 16 מיליון יורו נוספים בקיץ הבא.

אל שעראווי, שרשם מעל 100 הופעות במילאן מאז עבר אליה מגנואה ב-2011, סבל מפציעות מרובות בשנתיים האחרונות, מיעט לשחק בעונה האחרונה (שלושה שערים ב-14 משחקים) וינסה לחזור לעצמו בליגה הצרפתית. "זו הרגשה נהדרת לחתום כאן", אמר לאתר הרשמי של מונאקו. "אני מאוד שמח. אני רוצה להודות לנשיא מונאקו על ההזדמנות ומקווה שתהיה לנו עונה נהדרת ואוכל לגרום אושר לאוהדים".

סגן הנשיא ואדים ואסילייב אמר: "אנחנו גאים מאוד לקבל את סטפן אל שעראווי, שהצטרפותו מציינת נקודת עלייה באסטרטגיית הרכש שלנו. יש לו ניסיון של כמה שנים ברמות הגבוהות, אבל הוא גם מייצג את העתיד. אצלנו הוא יוכל לממש את הפוטנציאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully