וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה חודשי מאסר נגזרו על אלרועי ידעי בעקבות תקיפת ערן זהבי והמאבטח

14 חודשי מאסר נגזרו על אוהד הפועל תל אביב: 10 חודשים על אירועי הדרבי, ועוד ארבעה על פרשה נוספת. ירצה שבעה חודשים נוספים, אחרי המעצר שכבר ריצה. "פואד" אף הורחק לשלוש שנים מהמגרשים

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו גדי וינסטוק

בית משפט השלום בחיפה גזר היום (שני) 14 חודשי מאסר בפועל על אלרואי "פואד" ידעי. העונש כולל עשרה חודשי מאסר על האירועים בבלומפילד בשנה שעברה, שבמהלכם תקף את ערן זהבי ומאבטח בדרבי התל אביבי, ועוד ארבעה חודשים על פרשה אחרת, שכוללת עבירות כלכליות. לאחר שריצה כבר שבעה חודשי מעצר בית, ידעי ירצה עוד שבעה חודשי מאסר על שתי הפרשות.

אוהד הפועל תל אביב, המוכר בכינוי "פואד", הגיע לדיון על גזר דינו לבוש בחולצת הקבוצה, אחרי שהורשע על פי הודאתו בהתנהגות פרועה במקום ציבורי, איסור כניסה לשדה המשחק ובאלימות בספורט ובשימוש בכוח ובאיומים כדי למנוע מעצר, וספג בנוסף גם עונש מאסר של שישה חודשים על תנאי למשך שלוש שנים.

כמו כן ייאלץ ידעי לשלם 600 שקל קנס למאבטח, והוא הורחק לשלוש שנים ממגרשי הכדורגל ומאירועי ספורט בכלל, כשנאסר עליו להתקרב כדי קילומטר ממקום בו מתקיים אירוע ספורט.

אלרואי ידעי בדיון על גזר דינו. ניב אהרונסון
ידעי, היום/ניב אהרונסון

חבר הכנסת יואל רוזבוזוב, יושב ראש שדולת הספורט, אמר לאחר ההחלטה:" נעשה צדק. זו בשורה גדולה לספורט בישראל. אוהדים יפסיקו לחשוש מהחוליגנים ומבינים שדי לאלימות. בשביל זה חוקקתי את החוק. יש אלפי אוהדים שיוכלו ליהנות. מערכת המשפט לא רואה בספורט מערכת ברברית. עד היום מערכת המשפט היתה מרחיקה, היום אנחנו רואים לראשונה בהיסטוריה אמירה שתרתיע. הקהל אינטליגנט ומבין. אך אחד לא רוצה לשבת בכלא".

יו"ר המועצה למניעת אלימות במשרד התרבות והספורט, השופטת עדנה בקנשטיין, אמרה: "העונש שנגזר היום על אוהד הפועל תל אביב אלרועי ידעי (פואד) הינו ראוי וחשוב נוכח האירוע. חלק מהמאבק באלימות הוא גם עונשים כבדים והרתעה. אדם שפורץ לכר הדשא על מנת להכות שחקן ומאבטח , אינו אוהד ספורט, אין לו מקום במגרשים ומקומו מאחורי סורג ובריח. טוב עשה בית המשפט שקבע עונש של מאסר, מאסר על תנאי, פיצוי לקורבן והרחקה ל-3 שנים ממגרשי הכדורגל. אני מאמינה שאכיפה וענישה ראויה יהוו אף צעד חינוכי למניעת תופעות אלימות במגרשי הספורט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אלרואי ידעי עם עורך דינו. ניב אהרונסון
ידעי עם עורך דינו/ניב אהרונסון
אלרואי ידעי. ניב אהרונסון
אלרואי ידעי/ניב אהרונסון
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מתעמת עם אוהד. ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מתעמת עם אוהד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully