וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קסיאס מתנצלת בפני פורטו: "כבוד גדול שאיקר חתם שם"

אחרי שהעניקו ראיון בו כינו את קבוצתו החדשה של סן איקר "קבוצת ליגה שנייה בספרד", הוריו חוזרים בהם: "הלוואי שיצליח שם כמו שהצליח בריאל". וגם: למה ריאל הסירה אותו מרשימת העוקבים?

רויטרס

איקר קסיאס אולי עזב אתמול (ראשון) סופית את ריאל מדריד, אבל ממשיך לככב בתקשורת בבירה. היממה האמוציונלית של סן איקר, שהחלה בהודעה הרשמית על מעברו לפורטו, נמשכה בראיון שערורייתי שהעניקו בני משפחתו והסתיימה בדמעות במסיבת העיתונאים האחרונה כמדרידיסטה, המשיכה להעסיק את כלי התקשורת בספרד גם הבוקר.

אמו של קסיאס, שהתראיינה במשותף עם אביו וטענה כי "פורטו היא קבוצת ליגה שנייה בספרד", חזרה בה היום בראיון למארקה. "טעיתי, אני מודה לפורטו על שהחתימה את הבן שלי ומקווה שאיקר והקבוצה החדשה שלו יעבדו יחד למען הצלחת המועדון. אני מתנצלת אלף פעמים. הלוואי שאיקר יצליח בפורטו כמו שהצליח בריאל מדריד".

איקר קסיאס נפרד מקבוצתו ריאל מדריד. רויטרס
עדיין סוער במדריד. קסיאס/רויטרס

האם התייחסה גם ליחס שקיבל קסיאס מאוהדי ריאל מדריד, בעיקר בשנתיים האחרונות, במהלכן זכה לא אחת לשריקות בוז. "הרוב המוחלט ביציעים עודד אותו לאורך כל הדרך וידע להעריך את מה שעשה עבור ריאל. הייתי בהרבה מאוד משחקים והרגשתי גאווה עצומה בכל פעם שעודדו אותו וקראו בשמו".

"איקר קיבל יחס טוב מהנשיאים הקודמים של ריאל, אבל לא מפרס", אמרו אתמול הוריו של קסיאס. "הוא אף פעם לא אהב אהב אותו. בגללו איקר נאלץ ללכת לטיפול פסיכלוגי".

קסיאס האב המשיך להאשים את פרס: "לבן שלי היו הצעות מקבוצות גדולות יותר מפורטו, אבל פרס לא רצה שתקדים אלברו מוראטה, שעבר ליובנטוס ובלט, יחזור על עצמו. פלורנטינו לא רצה שאיקר יצליח. פורטו קבוצת ליגה שנייה בספרד, ולבן שלי מגיע לשחק בקבוצה ברמה של ברצלונה. אלוף עולם לא יכול לסיים את הקריירה בקבוצה כמו פורטו. לא היה לנו אכפת אם הוא מסיים את הקריירה בברצלונה".

עם או בלי קשר לראיון המדובר של הוריו, ריאל מדריד הצליחה להרגיז עוד כמה אנשים אמש, כששעות ספורות לאחר מסיבת העיתונאים של קסיאס, הסירה אותו מרשימת העוקבים בחשבון הטוויטר הרשמי שלה. עשרות אוהדים הגיבו בזעם לנוכח האקט המשונה, אך נרגעו מעט כשריאל הודיעה שתערוך טקס פרידה מקסיאס היום בשעות הצהריים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully