וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אסולין חתם בהפועל פתח תקוה: "אני קשור למועדון ולאוהדים"

12.7.2015 / 15:35

החלוץ כבר היה סגור בבני לוד, אך על פי בקשתו חוזהו בקבוצה של אבו סובחי הותר. אסולין הסביר את המהלך: "רוב האימונים של לוד יהיו בשעות הערב ואני צריך להיות בבית עם הילדים"

הפועל פתח תקוה עברה סיום עונה די טראומתי. אחרי שירדה ללאומית ברגע האחרון, הבעלים דורון בן דקון הודיע על עזיבה. אבל למרות כל הקשיים, הקבוצה מתחזקת באינטנסיביות לקראת פתיחת העונה והיום (ראשון) היא החתימה מחדש לעונה אחת את ליאור אסולין, שחקנה לשעבר.

אסולין, 35, כבר סיכם את תנאיו בבני לוד, אך חתם ברגע האחרון בקבוצה של מנחם קורצקי. אסולין היה שותף בכיר לעליית הליגה של הקבוצה לפני שתי עונות, אך בתחילת העונה החולפת עזב באופן מפתיע להפועל אשקלון. אסולין מצטרף לשון מלכה, בן אזו'בל, גל בראל, גל מאיו ובן מלכה שחתמו מוקדם יותר הקיץ ויחד עם שחקני הבית שממשיכים כמו אורי פסו, דור אזולאי, שגיב כהן ואוראל כהן השוער במועדון מקווים לחזור שוב תוך עונה אחת לליגת העל.

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ניב אהרונסון
רומן מתמשך עם הפועל פתח תקוה. ליאור אסולין/ניב אהרונסון

ליאור אסולין כבר היה סגור בבני לוד, אך על פי בקשתו חוזהו הותר בקבוצה של אבו סובחי. אסולין סיפר: "נפרדתי מבני לוד בצורה מכובדת ויפה על רקע העובדה שמרבית האימונים של בני לוד יהיו בשעות הערב בעונה הקרובה, ואני שמגדל שלושה ילדים לבד צריך להיות בבית. מנחם קורצקי יעשה את מרבית האימונים שלו בבקרים ואם פעם בשבוע הוא יצטרך לעשות אימון ערב אז אני כבר אסתדר. אני מודה לאבו סובחי שהתחשב בי ואפשר לי להיות עם הילדים בלילות".

אסולין הוסיף: "חוזר להפועל פתח תקוה כדי לעשות את העבודה שלי. עזבתי בעונה שעברה מכל מיני סיבות, אבל כולם יודעים שאני קשור למועדון ולאוהדים וזה מועדון נהדר ששמחתי לחתום בו". אסולין אישר שגם מ.ס אשדוד רצתה אותו אבל מבין שתי היורדות הוא העדיף את הפועל פתח תקוה.

הפועל פתח תקוה הודיעה הערב שהיא ככל הנראה לא תוכל לשחק באצטדיון המושבה בעונה הקרובה. "הפועל פתח תקוה מצרה מאוד עבור אוהדיה הרבים על כך שבעונת 2015/16 היא לא תוכל ככל הנראה לשחק באצטדיון העירוני בשל העלויות הגבוהות מדי והתבחינים הלקויים שנעשו בעירייה בעבר. העירייה לא מראה נכונות לעזור ולשפר את התמיכות כדי להוביל לשוויון כלכלי וספורטיבי בעיר. התבחינים שנבנו בשנים האחרונות השאירו את הפועל בגרעון עצום מול העירייה, עניין שעד היום קשה לגשר עליו ובשל כך לא תוכל הקבוצה לעמוד בדמי השימוש הגבוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully