וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: נובאק דג'וקוביץ' ניצח את רוג'ר פדרר בתום גמר נפלא

הסרבי ניצח 6:7 (1), 7:6 (10), 4:6, 3:6 בתום גמר גדול וחגג גרנד סלאם תשיעי ושלישי באול אינגלנד. בסיום טורניר גדול ואולי בגמר האחרון שלו בלונדון, השוויצרי נותר רק עם המחמאות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

נובאק דג'וקוביץ' הוכיח הערב (ראשון) בפעם המי יודע כמה איזה שחקן מיוחד ואלוף גדול הוא. המדורג ראשון בעולם ניצח את רוג'ר פדרר 6:7 (1), 7:6 (10), 6:4, 3:6 בגמר ווימבלדון, חגג גרנד סלאם תשיעי וזכיה שלישית באול אינגלנד, והמשיך את השנה המופלאה שלו. ב-2015 עומד הסרבי על מאזן של 3:48, כולל זכיה באליפות אוסטרליה, הפסד בגמר הרולאן גארוס, וכעת, ניצחון על הדשא הלונדוני. אם יזכה בגרנד סלאם הרביעי של השנה, בארצות הברית, ישחזר את עונת השיא שלו בסבב - 2011 - אז זכה בשלושה גרנד סלאמים.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכיה בווימבלדון. GettyImages
הטוב בעולם, חד וחלק. דג'וקוביץ'/GettyImages

נכון, עד הערב הסרבי לא הרשים יתר על המידה בטורניר (למעט הקאמבק הגדול מול קווין אנדרסון בשמינית הגמר), אך ברגע האמת נולה הראה יכולת עילאית. כמובן שאי אפשר שלא להחמיא גם למפסיד הערב, שסיפק עוד ערב בלתי נשכח על אף שהסתפק בסגנות בלבד בתום קצת פחות משלוש שעות. המאסטרו השוויצרי בן ה-33 גילה לאורך כל הטורניר ניצוצות גאונות שהזכירו נשכחות, וכך היה גם הערב.

כעת היריבות המופלאה בין שני הענקים הללו עומדת על 20:20, וימים יגידו האם פדרר פספס את ההזדמנות האחרונה שלו לזכות בפעם השמינית בקריירה בגרנד סלאם הלונדוני, ובכך להפוך לשיאן הזכיות באול אינגלנד. על פניו, קשה לדמיין אותו מספק טורניר כל כך דומיננטי גם בשנה הבאה, בגיל 34, אך כל מי שדאג להספיד אותו בחודש האחרון קיבל הערב הוכחה חד משמעית שכוחו עוד במותניו. נתראה בקיץ 2016.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכיה בווימבלדון לצד סגנו רוג'ר פדרר. GettyImages
מי ייתן ונקבל עוד גמרים כאלה. האלוף וסגנו/GettyImages

מספרי המשחק:

אייסים: פדרר 14, דג'וקוביץ' 13

אפשרויות שבירה: פדרר 1 מ-7, דג'וקוביץ' 4 מ-10

ווינרים: פדרר 58, דג'וקוביץ' 46

שגיאות בלתי מחויבות: פדרר 35, דג'וקוביץ' 16

כולם רואים לו את הגב. דג'וקוביץ'/GettyImages

מערכה 1

פדרר פתח עם משחקון הגשה מושלם, עלה ל-0:1 ובסיום שלושת המשחקונים הראשונים, לאחר שעלה לא פעם לרשת, הוליך 1:2. במהלך המשחקון הרביעי רשם נולה את הנקודה ה-7,000 שלו בווימבלדון, ובחמישי צנח לפיגור 40:0, ופדרר ניצל את אפשרות השבירה שלו כדי לעלות ל-2:4. אלא שהסרבי הגיב במהירות ושבר מיד במשחקון הבא. זו היתה הפעם השנייה בלבד שפדרר נשבר בטורניר. השניים הציגו טניס ברמה גבוהה מאוד, ו-ווינר נפלא של השוויצרי הקפיץ אותו ל-5:6. פדרר השיג שתי נקודות מערכה על ההגשות של יריבו אך לא הצליח לנצל אותן, ודג'וקוביץ' כפה שובר שוויון. נולה ברח ל-0:3 עם מיני-ברייק מהיר, ואז ל-1:5, כשיריבו ביצע מספר שגיאות בלתי מחויבות. זה נגמר ב-1:7 משכנע מאוד לסרבי.

מספרי המערכה הראשונה:

אייסים: פדרר 2, דג'וקוביץ' 6

אפשרויות שבירה: פדרר 1 מ-3, דג'וקוביץ' 1 מ-2

ווינרים: פדרר 15, דג'וקוביץ' 11

שגיאות בלתי מחויבות: פדרר 11, דג'וקוביץ' 3

ניתוח המערכה הראשונה מפי מרטינה נברטילובה ופאט קאש

גם ריו פרדיננד התרשם מנולה

מערכה 2

שימו לב לנתון הבא: כשדג'וקוביץ' ניצח את המערכה הראשונה בגרנד סלאמים הוא ניצח גם את המשחק כולו 175 פעמים, והפסיד רק 7. המאזן מול פדרר כשזה קורה: 1:12. במשחקון החמישי חזר פדרר מ-40:0 כדי להשיג שתי אפשרויות שבירה אך שוב לא הצליח לנצל אותן וראה את יריבו עולה ל-2:3. במשחקון החמישי חזר פדרר מ-40:0 כדי להשיג שתי אפשרויות שבירה אך שוב לא הצליח לנצל אותן וראה את יריבו עולה ל-2:3. השניים המשיכו להציג טניס מצוין ולהיות צמודים מאוד, ובמשחקון העשירי ביצע פדרר שגיאה כפולה, ובמצב של 4:5 השיג נולה נקודת מערכה. המאסטרו הציל את המצב עם שתי נקודות גדולות, השווה ל-5:5, השיג אפשרות שבירה משלו במשחקון הבא אך שוב לא הצליח לנצל אותה והשניים הצעידו אותנו לשובר שוויון נוסף. נולה שוב פתח מצוין את הטיי-ברייק ועלה ל-1:3 ואז ל-2:4, פדרר שוב ביצע שגיאות בלתי מחויבות ברגעים הלא נכונים וצנח לפיגור 6:3, אך כיפר על כך עם נקודות פשוט מדהימות והשווה ל-6:6. דג'וקוביץ' השיג נקודת מערכה חמישית במספר, פדרר לא ויתר ועלה ל-7:8 אבל שוב שגה, דג'וקוביץ' פספס את נקודת המערכה השביעית שלו, והשוויצרי העניש כשניצח 10:12 בתום מותחן עצום.

מספרי המערכה השנייה:

אייסים: פדרר 6, דג'וקוביץ' 4

אפשרויות שבירה: פדרר 0 מ-3, דג'וקוביץ' 0 מ-1

ווינרים: פדרר 24, דג'וקוביץ' 12

שגיאות בלתי מחויבות: פדרר 12, דג'וקוביץ' 8

לנברטילובה נגמרו המילים מרמת הטניס בסט השני

גם טומי האס נדהם משובר השוויון

הנה מה שהיה לפאט קאש להגיד על פדרר

מערכה 3

דג'וקוביץ' השיג שתי אפשרויות שבירה מהירות כבר במשחקון הראשון אך לא הצליח לנצל אותן, ובמשחקון הבא היה תורו של פדרר להשיג אפשרות שבירה אותה לא ניצל ולוח התוצאות הראה 1:1. גם במשחקון השלישי קיבלנו אפשרות שבירה - הפעם של הסרבי - שניצל אותה לשם שינוי אחרי טעות איומה של פדרר וברח ל-1:3, לפני שהשוויצרי צימק ל-3:2 והמשחק הופסק בשל הגשם שהחל לרדת בלונדון. אחרי כ-20 דקות השניים שבו לדשא, וההפסקה ממש לא עצרה את המדורג ראשון שעלה ל-3:5, וניצח את הסט השלישי 4:6.

מספרי המערכה השלישית:

אייסים: פדרר 3, דג'וקוביץ' 1

אפשרויות שבירה: פדרר 0 מ-1, דג'וקוביץ' 1 מ-3

ווינרים: פדרר 10, דג'וקוביץ' 11

שגיאות בלתי מחויבות: פדרר 6, דג'וקוביץ' 2

בראד גילברט מזהיר

מערכה 4

הנה נתון שצריך להדאיג את פדרר: כשדג'וקוביץ' מוביל 1:2 במשחקים של חמש מערכות, הוא ניצח 29 פעמים ברציפות. השוויצרי בכל זאת פתח היטב ועלה ל-1:2, עם כמה נקודות נהדרות. אלא שבמשחקון החמישי השיג נולה אפשרות שבירה, ניצל שגיאה בלתי מחויבת של יריבו וברח ל-2:4. במשחקון השביעי ביצע פדרר שגיאה כפולה בהגשה, דג'וקוביץ' השיג שתי אפשרויות שבירה, אך השוויצרי שמר על עצמו וצימק ל-4:3. זה לא הספיק. במשחקון התשיעי סיפק נולה טניס מדהים, עלה ל-15:40 על ההגשות של יריבו, ניצל את נקודת המשחק הראשונה וסגר עניין עם 3:6 ענק, כיאה לשחקן הטוב בעולם.

מספרי המערכה הרביעית:

אייסים: פדרר 3, דג'וקוביץ' 2

אפשרויות שבירה: פדרר 0 מ-0, דג'וקוביץ' 2 מ-4

ווינרים: פדרר 9, דג'וקוביץ' 12

שגיאות בלתי מחויבות: פדרר 6, דג'וקוביץ' 3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully