וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בודקת אפשרות לצרף את דן מורי

10.7.2015 / 13:53

הבלם בן ה-26 סיים את חוזהו בוויטסה, שם מיעט לשחק בשלוש השנים האחרונות. אם יחתום, משבצת הזר החמישי תתפנה לשחקן התקפה. מאמן שרלרואה: "הסיכויים הם 40:60 לזכות בית"ר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים בודקים בימים האחרונים את האפשרות לצרף את הבלם דן מורי ששיחק בשלוש השנים האחרונות בוויטסה ארנהם. מורי בן ה-26 גדל בבני יהודה, השתייך לסגל של נבחרת ישראל ובתום העונה שעברה סיים את חוזהו בוויטסה, בה מיעט לשחק. הצוות המקצועי חיפש לאחרונה בלם זר, אבל אם מורי יצטרף, נראה שאת המשבצת של הזר החמישי יתפוס שחקן בעמדה קדמית. חשוב לציין שעדיין ישנה אופציה לפיה אופיר קריאף יישאר בקבוצה וישחק כבלם.

בבית"ר נרשמה שביעות רצון גדולה בעקבות המשחק אמש (חמישי) נגד אורדבאסי הקזחית, שהניב הכנסה יפה וכמובן עלייה לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. מכירה של כ-15,200 כרטיסים הכניסו למועדון כמיליון שקלים וההעפלה לסיבוב הבא תזכה את המועדון ב-220 אלף יורו נוספים שיגיעו מאופ"א. המשמעות היא שהקבוצה מהבירה הכניסה לקופתה קרוב לשני מיליון שקלים בסופו של דבר.

משקיף המשחק ציין את גלילי הנייר שזרקו אוהדי בית"ר למגרש ואף הדגיש כי המשחק עוכב בשתי דקות בעקבות זאת. בית"ר צפויה לספוג על כך קנס של כמה אלפי יורו. בבית"ר היו מאוד מרוצים מהאווירה ביציעים והעובדה שלא הייתה אף קריאה גזענית.

דן מורי שחקן ויטסה ארנהם. GettyImages
מהצהוב-שחור של ויטסה לזה של בית"ר? מורי/GettyImages

כמה מאות מאוהדי הקבוצה צפויים לטוס למשחק החוץ נגד שרלרואה הבלגית ביום חמישי הבא. בית"ר תטוס לבריסל כבר ביום שלישי ובקבוצה אמרו: "זאת ליגה אחרת מהקזחים. הם בכושר טוב ושוטפים את המגרש. נצטרך לבוא לשחק על תוצאה, לשחק צפוף וחזק כי הם באמת פייבוריטים ברורים".

מאמן היריבה, פליס מאזו, דווקא חושב אחרת ואמר אמש ש"הייתי אומר שלאור הניסיון האירופי, הסיכויים באחוזים הם 40:60 לטובת בית"ר. ישראל יותר קרובה לבלגיה מאשר קזחסטן ומהבחינה הזו אני מרוצה כי הנסיעה יותר קלה, אבל זה רק משהו שקשור בעניינים ארגוניים. כשמסתכלים על האיכות של היריבה שלנו, מבינים שזה לא יהיה קל. וזה בלי לדבר על הקהל הרועש שיודע להפעיל לחץ על השופט".

ולאד מוראר הרומני יעבור בדיקת אולטרסאונד בגלל הכאבים שהוא חש מאז שהגיע. ההערכה היא שהוא סובל מדלקת בשריר הבטן וייעדר מספר שבועות, כולל משני המשחקים נגד היריבה הבלגית. מי שכן עשוי לשחק בשרלרואה הוא פאבלו דה לוקאס. בבית"ר אמרו שעל אף העובדה שהוא לא עשה הכנה, אם יפגין כושר סביר באימונים הספרדי יהווה אופציה ריאלית לפתוח בהרכב.

הקשר הניגרי סמואל אורוולו צפוי לנחות בישראל בשבוע הבא ולהתחיל בהתרשמות במועדון. בבית"ר אמרו שאם הוא ירשים, הוא יוחתם ואז תתקבל החלטה אם להשאיר אותו בסגל או להשאיל אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully