וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק לוי הושאל למכבי נתניה לעונה אחת, גם גאל מרגוליס בדרך

9.7.2015 / 14:35

שוער מכבי תל אביב ויתר על כ-55 אלף דולר ואמר: "קיבלתי עוד שלוש הצעות גבוהות יותר, אבל זה מועדון גדול". שחקן הכנף אמור לעבור איתו לעיר היהלומים. דודי תירם חזר לנתניה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שוער מכבי תל אביב, ברק לוי, הושאל היום (חמישי) לעונה אחת למכבי נתניה. לוי בן ה-22 שימש בעונות האחרונות כשוער השני של האלופה ושם רצו שיצבור דקות משחק בצורה קבועה. השוער הצעיר יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב, זכר לחוק המושאלים שאוסר על קבוצה לא לאפשר לשחקן שמושאל ממנה לשחק נגדה.

לוי הושאל ללא תמורה אחרי שוויתר על 55 אלף דולר נטו בחוזה שהיה לו במכבי תל אביב (היה אמור להרוויח 130 אלף דולר בצהובים ובנתניה ירוויח רק כ-75 אלף דולר). הוא העדיף את נתניה על פני הפועל כפר סבא, הפועל עכו והפועל חיפה. כפר סבא אגב, הייתה מוכנה לשלם לשוער כ-100 אלף דולר. לוי הגיע למתחם האימונים ונפגש עם היו"ר דורון אוסידון שאמר לו: "אני שמח שהצטרפת למכבי נתניה, נהיה עבורך בית חם". לוי הנרגש אמר: "אני מאוד שמח להיות פה ומודה על האמון שלכם בי".

אוסידון אמר על הסיכום עם השוער: "אין זה סוד שרצינו מאוד שברק יצטרף למועדון. ברק יקבל במכבי נתניה בית חם וסביבה תומכת". לוי עצמו הוסיף: "אני מאוד שמח להגיע למכבי נתניה, שזה מועדון גדול. קיבלתי עוד שלוש הצעות בסכום גבוה יותר, אבל העדפתי להגיע לפה כי אני חושב שאני יכול להתקדם בנתניה מבחינה מקצועית, וביחד נוכל להצליח ולשמח את האוהדים".

גם גאל מרגוליס בדרך לנתניה. לשחקן מכבי תל אביב חוזה בגובה של 80 אלף דולר נטו במכבי תל אביב, והוא יירד קצת בסכומים כדי לחתום בקבוצה של שלומי דורה.

הבלם דודי תירם, אשר גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה, שיחק בעונה שעברה בעירוני קרית גת מהליגה הלאומית ונבחן במהלך הקיץ בבית"ר ירושלים, חוזר לקבוצת נעוריו והצטרף הבוקר לאימונים של שלומי דורה. הוא אף עשוי ליטול חלק במשחק ההכנה נגד הפועל כפר סבא.

יו"ר המועדון, דורון אוסידון, מימש את הזכות שהייתה למכבי נתניה להשוות כל הצעה שתוגש לשחקן, והשווה את ההצעה שקיבל תירם מהפועל רעננה. תירם אמר: "אני שמח ונרגש לשוב למועדון שבו גדלתי, התחנכתי ולמדתי את משחק הכדורגל. זוהי גאווה גדולה עבורי".

ולנושא אחר, המועדון ביצע גמר חשבון ושילם לעובדי מחלקת הנוער בעונה האחרונה, את שכרם.

שוער מכבי תל אביב ברק לוי. קובי אליהו
נרגש ומרוצה. ברק לוי/קובי אליהו

(עדכון ראשון: 9:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully