וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: "אנחל די מריה סיכם את תנאיו בפריס סן ז'רמן"

"לה פריסיאן" מדווח שהאלופה המקומית תשלם למנצ'סטר יונייטד 60 מיליון יורו על כרטיסו של הארגנטינאי, שיהפוך לאחד המרוויחים הגדולים בעולם. גרגורי ואן דר ויל עשוי לעשות את הדרך ההפוכה

רויטרס

אחת ההחתמות הנוצצות בקיץ הקודם הייתה של הקשר-שחקן הכנף, אנחל די מריה, במנצ'סטר יונייטד. הארגנטינאי עבר מריאל מדריד תמורת כ-75 מיליון יורו, אך לא הצליח להשתלב באנגליה. בעונה החולפת הוא פתח 20 פעמים בהרכב קבוצתו בליגה, וסיפק שלושה שערים בלבד. בשבועות האחרונים עלו דיווחים שונים על רצונו של השחקן לעזוב את אנגליה לטובת קבוצה אחרת.

היום (חמישי) מדווח אחד העיתונים הגדולים בצרפת, "לה פריסיאן" כי די מריה קרוב מאוד לתחנה חדשה בקריירה, לאחר שסיכם את תנאיו בשורותיה של אלופת המדינה, פריס סן ז'רמן, שצפויה לשלם 60 מיליון יורו לשדים האדומים בעבור כרטיסו של השחקן המצוין. די מריה צפוי להפוך לאחד המרוויחים הגדולים בעולם לאחר המעבר.

בנוסף, בצרפת מדווחים שפריס סן ז'רמן רצתה לכלול בעסקה את המגן הימני ההולנדי, גרגורי ואן דר ויל, אך בשל החתימה הצפויה של המגן האיטלקי, מתאו דרמיאן, במנצ'סטר יונייטד, לא נראה שוואן דר ויל אכן יהיה מעורב בעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully