וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של מסצ'ראנו: "הוא שוקל לפרוש מהנבחרת בגלל היחס למסי"

וולטר טאמר התראיין לתכנית רדיו בארגנטינה וירה: "לביקורת נגד מסי יש השפעה גדולה על ההחלטה של מסצ'ראנו. הוא אמר לי שהוא כועס על הביקורת נגדו". הקשר הכחיש: "הכל עדיין טרי מדי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ההפסד של נבחרת ארגנטינה בפנדלים בגמר הקופה אמריקה מול צ'ילה הוציא לא מעט כביסה מלוכלכת ואחרי הדיווחים שהתפרסמו בתקשורת המקומית לפיהם ליאונל מסי שוקל לפרוש מהנבחרת בעקבות הביקורות שספג, היום מגיע דיווח מעניין מכיוונו של חברו הטוב מברצלונה חאבייר מסצ'ראנו.

חאבייר מסצ'ראנו שחקן נבחרת ארגנטינה עם ליאונל מסי. AP
יפרשו ביחד מהנבחרת? מסי ומסצ'ראנו/AP

וולטר טאמר, סוכנו של הקשר התראיין לתכנית רדיו מקומית ואמר: "מסצ'ראנו אמר הרבה פעמים שהוא עייף, אבל אני חושב שהפעם זה שונה". המחשבות של מסצ'ראנו על פרישה מהנבחרת נובעות על פי הדיווחים בעיקר בשל היחס והביקורות אותן סופג ליאונל מסי מאז המשחק מול צ'ילה. "לביקורת נגד מסי יש השפעה גדולה על ההחלטה של מסצ'ראנו. הוא אמר לי שהוא כועס על הביקורת נגד מסי וממה שאני מבין גם מסי מאוד מאוכזב".

טאמר הוסיף: "זה לא יפתיע אותי אם מסי לא יחזור לשחק בנבחרת. אם אני הייתי הוא, לא הייתי בא לנבחרת יותר". מסצ'ראנו עצמו אגב, הגיב לדברים של סוכנו ואמר: "אני רק רוצה להבהיר שכל דבר שנאמר על עתידי בנבחרת הוא שקר. הכל מאוד טרי ומאוד כואב כדי לקחת החלטות. זה יהיה מאוד אנוכי מצידי לחשוב על המצב האישי שלי אחרי ההפסד בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully