וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו סן אמטריו חתם לשנתיים בוולנסיה

הרכז בן ה-31 עוזב את קוצ'ה לבוראל אחרי שבע שנים, ויחזק את הקבוצה שתשחק בעונה הבאה ביורוקאפ. דניאל האקט צפוי לחתום באולימפיאקוס לשנתיים, ירוויח 1.7 מיליון דולר לכל התקופה

פרננדו סן אמטריו שחקן קוצ'ה ויטוריה (מימין) מול ג'מון גורדון שחקן אפס איסטנבול. Rafa Rivas, GettyImages
חיזוק משמעותי לוולנסיה. סן אמטריו/GettyImages, Rafa Rivas

ולנסיה הודיעה היום (רביעי) על החתמה גדולה. פרננדו סן אמטריו, גארד קוצ'ה לבוראל חתם בקבוצה לשתי העונות הקרובות. סן אמטריו בן ה-31 עוזב את קוצ'ה לבוראל אחרי שבע שנים כשעוד לפני כן היה בג'ירונה ובוויאדוליד. סן אמטריו נבחרת ב-2011 לחמישייה של היורוליג ול-MVP של הליגה הספרדית, וכמו כן זכה עם נבחרת ספרד במדליית כסף באולימפיאדת לונדון 2012, במדליית ארד ביורובאסקט 2013 ובזהב ביורובאסקט 2011.

האם אולימפיאקוס בדרך להחתמה גדולה ומשמעותית? על פי דיווחים באירופה, סגנית אלופת היורוליג קרובה מאוד להחתים את דניאל האקט ממילאנו תמורת 1.7 מיליון דולר לשתי עונות. האקט אמורה להחליף את קוסטס סלוקאס, שעבר לפנרבחצ'ה/אולקר לאחרונה. האקט בחן הצעה שהייתה לו להיבחן בניו יורק ניקס, אבל בסופו של דבר נראה שהוא יעדיף את ההצעה מאלופת יוון.

למרות עונה בינונית מאוד של מילאנו, האקט רשם עונה לא רעה בסך הכול והעמיד ביורוליג ממוצעים של 10.6 נקודות למשחק ב-10 הופעות, כשהוא קולע 23, קולט 8 ריבאונדים ומוסר 5 אסיסטים מול מי שזכתה בסופו של דבר ביורוליג, ריאל מדריד. האקט צפוי להצטרף באולימפיאקוס לקו אחורי מצוין שכולל את ואסיליס ספאנוליס, ואנגליס מנצאריס ודי ג'יי סטרוברי, שהגיע מקרשיאקה לאחרונה.

* צ'ארלס ג'נקינס עזב את הכוכב האדום בלגרד לטובת מילאנו. אשתקד העמיד ממוצעים של 6.6 נקודות, 1.3 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully