וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד קרובה להחתים את השוער קיקו קסיאה

השוער השלישי של נבחרת ספרד, שגדל במחלקת הנוער של ריאל מדריד, יעבור לשורותיה מפורטו תמורת שלושה מיליון יורו ואמור להחליף את קסיאס. במקביל הבלאנקוס ממשיכים לפעול לצירופו של דה חאה

צילום וידאו: רויטרס,, עריכת וידאו: מרום שפיצר

ריאל מדריד קרובה להחתים את שוערה של אספניול, קיקו קסיאה, כשההודעה הרשמית על מעברו צפויה להתקבל ב-24 השעות הקרובות. קסיאה הוא השוער השלישי בנבחרת ספרד אחרי איקר קסיאס ודויד דה חאה, והוא אמור להגיע על חשבונו של קסיאס שצפוי לעזוב את המועדון. על פי הדיווחים, ריאל מדריד תשלם שלושה מיליון יורו לאספניול תמורת קסיאה.

קסיאה החל את הקריירה שלו במחלקת הנוער של ריאל מדריד לפני שהצטרף לאספניול בהעברה חופשית באוגוסט 2007. השוער בן ה-28 צפוי להצטרף עוד השבוע לבלאנקוס וימריא עם הקבוצה בשבת לאוסטרליה, שם הקבוצה תחל את מסע טרום העונה שלה.

קיקו קסיאה שוער אספניול. GettyImages
אתגר חדש בקריירה. קיקו קסיאה/GettyImages

בריאל מדריד האיצו את המגעים לצירופו של קסיאה לאחר שהבינו כי קסיאס מעוניין לעזוב וצפוי לעבור לפורטו. בנוסף, חשוב להדגיש שקיילור נבאס פצוע וייעדר לפחות לשלושה שבועות. על אף ההחתמה הצפויה של קסיאה, בריאל מדריד ממשיכים לפעול לצירופו של דויד דה חאה, שוערה של מנצ'סטר יונייטד, אבל בכל מקרה גם אם לא יצליחו, הם יכולים להיות מרוצים ממצבת השוערים הנוכחית. במקביל, נמשכים המגעים לצירופו של שוער באייר לברקוזן, ברנד לנו, זאת למקרה שדה חאה יבחר בסופו של דבר להאריך את חוזהו ביונייטד.

ריאל מדריד נערכת גם לאפשרות שסרחיו ראמוס יעזוב, כשהמועמד המוביל להחליפו הוא אסקיאל גאראי. על פי דיווח ב"אס", בלמה של זניט סנט פטרסבורג צפוי להצטרף במקרה שבו ראמוס, שאמור להגיע למנצ'סטר יונייטד, ייפרד מהבלאנקוס.

בינתיים בריאל מדריד החלו השחקנים להתייחס מפורשות לאפשרות שקסיאס יעזוב. דני קרבחאל אמר על כך: "אני חושב שזה משהו שאתם צריכים לשאול אותו. יש לי קשר מיוחד עם קסיאס, ואם הוא יחליט לעזוב, אני אחשוב שזה הדבר הכי טוב עבורו". באשר לאפשרות שסרחיו ראמוס יעזוב גם הוא אמר קרבחאל: "כל מה שאני יודע זה שהוא שחקן בקבוצה שלנו ואף אחד לא רואה אותו לובש חולצה אחרת".

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 8.7: רחים סטרלינג "מורד" בליברפול, שחקני ברצלונה מבוקשים

לכתבה המלאה
קיקו קסיאה מחליף את איקר קסיאס. GettyImages
זה שהולך, וזה שבא. קסיאה וקאסיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully