וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה ניצחה את הפועל נצרת עילית 0:1

7.7.2015 / 19:16

הירוקים עלו בהרכב חזק בבכורה המחודשת של רוני לוי ("השגנו מה שרצינו, דרינצ'יץ' יתרום לנו"), אך התקשו להרשים. דקות ראשונות בקבוצה לדרינצ'יץ' וסאן מנחם, שחר הירש (46) כבש

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה ערכה היום (שלישי) את משחק האימון הראשון שלה לעונת 2015/16 וגברה בו 0:1 בכפר גלים על הפועל נצרת עילית מהלאומית.

הירוקים, עם רוני לוי בבכורה המחודשת על הקווים, העניקו דקות ראשונות בקבוצה לרכש החדש ניקולה דרינצ'יץ' וסאן מנחם אולם לא הרשימו מול הקבוצה של עופר טלקר וסיימו את המחצית הראשונה ללא שערים. בדקה ה-46, עם פתיחת המחצית הראשונה ואחרי שרוב ההרכבים הוחלפו, ביצע השוער המחליף של נצרת עילית, שגיא מלול, טעות מביכה ושחר הירש גנב לו וכבש ממטר את השער היחיד במשחק.

במהלך המשחק רוני לוי תרגל שתי שיטות ונראה כי השיטה המרכזית עליה יתבסס העונה היא 4:4:1:1. שכטר פתח היום כחלוץ אבל צהיה לו תחרות גדולה בהמשך עם החלוץ הזר שיגיע. במחצית השניה תרגל לוי מערך של 4:4:2 עם שובל גוזלן ושחר הירש בחוד. שון ויסמן נכנס בהמשך.

שחר הירש מכבי חיפה. קובי אליהו
חתום על השער היחיד. הירש/קובי אליהו

הרכב המחצית הראשונה של מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר, דקל קינן, אוראל דגני, סאן מנחם, אביחי ידין, ניקולה דרינצ'יץ', חן עזרא, אלירן עטר, יוסי בניון, איתי שכטר.

הרכב המחצית השנייה: אוהד לויטה, אלעד גבאי, דקל קינן, עאיד חבשי, יובל יוסיפוביץ', עטאא ג'אבר, ערן ביטון, איסמעיל ריאן, אלון תורג'מן, שובל גוזלן, שחר הירש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
איתי שכטר שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
עוד צריך להוריד חלודה. שכטר/קובי אליהו

"זה בסך הכל משחק אימון, זאת תקופה שהשחקנים עובדים מאוד קשה, הרווחנו את מה שרצינו", אמר רוני לוי. "השחקנים מורידים חלודה. יש לנו זמן עד שנדבר על השיטה, במשחקים מסוימים נשחק עם חלוץ אחד, ובאחרים עם שניים, אבל יש עוד זמן לזה. גוזלן והירש טובים מאוד, הם שחקנים צעירים ומוכשרים, אין סיבה שלא ישחקו טוב. אבל גם אלה ששיחקו במחצית הראשונה הם טובים. אנחנו בתקופה שאנחנו עובדים פיזית בקצבים גבוהים, יש עייפות וזה טבעי שהקצב יהיה איטי".

המאמן נשאל על דרינצ'יץ' ותכניות הרכש העתידיות שלו: "התרשמתי ממנו היום כמו בתקופה שעקבתי אחריו. דרינצ'יץ' שחקן עם ניסיון שיתרום לנו הרבה. אנחנו שומרים לעצמנו את נושא הרכש בתוך המערכת. ברגע שנמצא שחקנים כאלה, נפרסם".

ניקולה דרינצ'יץ' שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חם. דרינצ'יץ'/קובי אליהו
יוסי בניון אלירן עטר מכבי חיפה מול הפועל נצרת עילית. קובי אליהו
יש עוד עבודה. בניון/קובי אליהו
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
יודע שזו רק תחילת הדרך. רוני לוי/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully