וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: רישאר גאסקה הפתיע את סטן ואוורינקה בדרמה ענקית

הצרפתי ניצח 4:6, 6:4, 6:3, 4:6, 9:11 את אלוף רולאן גארוס, וישחק מול דג'וקוביץ', שניצח 4:6, 4:6, 4:6 את צ'יליץ'. פדרר ניצח 3:6, 5:7, 2:6 את סימון וישחק מול מארי, שגבר על פוספיסיל 4:6, 5:7, 4:6

AP

כל משחקי רבע הגמר של טורניר ווימבלדון נערכו היום (רביעי) כשהמשחק שדווקא סיפק את העניין הרב ביותר היה בין רישאר גאסקה לסטן ואוורינקה. הצרפתי בן ה-29 הצליח לנצח 4:6, 6:4, 6:3, 4:6, 9:11 את אלוף רולאן גארוס. גאסקה ישחק בחצי הגמר מול נובאק דג'וקוביץ', שניצח 4:6, 4:6, 4:6 את מארין צ'יליץ'. רוג'ר פדרר עשה את שלו עם 3:6, 5:7, 2:6 על ז'יל סימון, וישחק מול אנדי מארי, שגבר על ואשק פוספיסיל 4:6, 5:7, 4:6.

תמונת חצי הגמר:
נובאק דג'וקוביץ' (1, סרביה) - רישאר גאסקה (21, צרפת)
רוג'ר פדרר (2, שוויץ) - אנדי מארי (3, בריטניה)

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
המסע יימשך? פדרר/AP

נובאק דג'וקוביץ' (1) - מארין צ'יליץ' (9) 4:6, 4:6, 4:6

נובאק דג'וקוביץ', שהתקשה מאוד מול קווין אנדרסון בשמינית הגמר, לא ממש התקשה ברבע הגמר. הסרבי, המדורג מספר אחת בעולם ניצח 4:6, 4:6, 4:6 את מארין צ'יליץ', במשחק שהיה שחזור רבע הגמר מהשנה שעברה בטורניר. אפשר לומר בלי ספק שדג'וקוביץ' חולם על שחזור הטורניר מהשנה שעברה, בו גם זכה. לנולה זה היה הניצחון ה-650 בקריירה והוא עולה לחצי גמר ווימבלדון בפעם השישית ברציפות. דג'וקוביץ', שהשיג 27 ווינרים לעומת 12 שגיאות לא מחויבות, שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול הקרואטי ל-0:13, שזה המאזן הכי טוב שלו מול איזשהו טניסאי בסבב.

סטן ואוורינקה (4) - רישאר גאסקה (21) 4:6, 6:4, 6:3, 4:6, 9:11

המנצח בין דג'וקוביץ' לצ'יליץ' יפגוש את המנצח כאן. אלוף הרולאן גארוס עוד לא שמט מערכה ויתמודד מול הצרפתי המוכשר, שגם הוא לא עבד קשה מדי עד כה. גאסקה הגיע לחצי גמר ווימבלדון ב-2007, בעוד ואוורינקה מעולם לא עבר את רבע הגמר. כל אחד מהשניים ניצח עד כה מפגש אחד מול יריבו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
נראה מצוין. מארי/רויטרס

אנדי מארי (3) - ואשק פוספיסיל (56 בעולם) 4:6, 5:7, 4:6

הבריטי עלה לחצי גמר ווימבלדון שישי בקריירה שלו ושישי גם בשבע השנים האחרונות. הבריטי שוב נראה יציב מאוד ולא שמט מערכה ב-4:6, 5:7, 4:6 על ואשק פוספיסיל הקנדי (54 בעולם), שהצליח לחזור בסיבוב הקודם מפיגור של שתי מערכות ובסיבוב השלישי מפיגור של מערכה אחת. הבריטי הגיש בצורה סולידית בסך הכול והשיג רק ארבעה אייסים, אבל גם ביצע מעט מאוד שגיאות לא מחויבות (13) לעומת 23 ווינרים. אגב, זה היה המפגש הרביעי בין השניים כשפוספיסיל עדיין לא לקח אפילו מערכה אחת. זה היה ניצחון 150 של מארי במשחק בגרנד סלאם.

מארי התייחס ליריב הבא שלו כשאמר: "אני מכיר את רוג'ר טוב מאוד. הלכנו ביחד למגרשי האימון היום. ביום שישי, זה יהיה סיפור שונה. כמובן שאני מקווה שאוכל להגיע לגמר גרנד סלאם נוסף, אבל זה הולך להיות משחק קשה מאוד".

רוג'ר פדרר (2) - ז'יל סימון (12) 3:6, 5:7, 2:6

הצרפתי בן ה-30 עבר טורניר נהדר לאחר שניצח את גאל מונפיס ואת תומאש ברדיך, אבל אלוף שבע הפעמים בווימבלדון כבר היה גדול עליו. רוג'ר פדרר המשיך להיראות נהדר וניצח 3:6, 5:7, 2:6 את ז'יל סימון תוך שעה ועוד 35 דקות. השוויצרי אמנם נשבר לראשונה בטורניר, אבל זה לא ממש סיכן את הניצחון שלו והוא שוב שיחק מצוין והשלים ניצחון מרשים מאוד ששיפר את מאזן הראש בראש שלו מול סימון ל-2:6. המשחק, אגב, הופסק פעמיים בשל הגשם שחזר לתפקד כשחקן מרכזי כמו בשנים עברו, אבל גם זה לא ממש הפריע לשוויצרי הלוהט.

פדרר עלה לחצי גמר גרנד סלאם 37 בקריירה שלו והודה בסיום: "העצירות במשחק היו קשות עם מזג אוויר קשה, אבל אני חושב שהצלחתי להשתמש בזה לטובתי. זה עזר לי יותר מאשר פגע בי". אגב, פדרר מעולם לא הפסיד בחצי גמר ווימבלדון ובמשחקי גמר הוא מחזיק במאזן של שבעה ניצחונות ושני הפסדים.

הטניסאי הצרפתי רישאר גאסקה. רויטרס
איזה ניצחון ענק. גאסקה/רויטרס
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. GettyImages
הפסד כואב במיוחד. ואוורינקה/GettyImages
סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. GettyImages
ואוורינקה יורד עצוב לחדר ההלבשה/GettyImages
הטניסאי הצרפתי רישאר גאסקה. רויטרס
ואוורינקה מתוסכל/רויטרס
רישאר גאסקה טניסאי צרפתי. GettyImages
גאסקה חוגג/GettyImages
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
מאזן 0:13 מול צ'יליץ'. דג'וקוביץ'/GettyImages
ג'ודי מארי אמו של הטניסאי הבריטי אנדי מארי (ימין) עם אשתו קים. AP
ג'ודי מארי, אמא של, וקים, אשתו/AP
הנסיך וויליאם (ימין) עם קייט הדוכסית של קיימברידג'. AP
הנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון הגיעו לצפות במארי/AP
דייויד בקהאם קשר מנצ'סטר יונייטד לשעבר (ימין) עם אשלי יאנג קשר מנצ'סטר יונייטד בטורניר ווימבלדון. GettyImages
גם דייויד בקהאם ואשלי יאנג הגיעו לצפות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully