וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציבה של ליגת הנשים בכדורסל בעונה הבאה יעמוד על שלושה מיליון שקלים

יו"ר מנהלת ליגת הנשים, איריס שטרק, חשפה את תקציב ליגת הנשים בעונה הבאה: "מאמינה שאנחנו בתהליך שינוי". היקף התמיכה הכספית של משרד התרבות והספורט יגדל ב-50 אחוזים

איריס שטרק, יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל. ברני ארדוב
בשורה טובה לכדורסל הנשים. איריס שטרק/ברני ארדוב

יו"ר מנהלת ליגת הנשים בכדורסל, רו"ח איריס שטרק, הודיעה כי תקציב ליגת ווינר לנשים בכדורסל בעונת המשחקים הקרובה יעמוד על שלושה מיליון שקלים. שטרק התבשרה על ידי ראש מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט, ד"ר אורי שפר, כי בעונת המשחקים הקרובה יגדל היקף התמיכה הכספית המוסדית ב-50% ובעונת המשחקים הקרובה תקבל מנהלת ליגת הנשים סכום כולל של שלושה מיליון שקלים.

הטוטו יעביר למנהלת ליגת הנשים סכום של חצי מילון שקלים בהתאם להסכם שיווק. אתנה, המועצה הלאומית לקידום נשים בספורט, תעביר לליגת הנשים סכום של 2.5 מיליון שקלים. בנוסף לסכומים אלו, הודיע משרד התרבות והספורט לרו"ח שטרק כי יעביר לקבוצות 75 אחוז מההוצאות הכרוכות במימון שמירה ואבטחה במשחקים. ההוצאה השנתית של קבוצות ליגת ווינר לנשים בכדורסל בעונת משחקים הכרוכה בשמירה ואבטחה עומדת על כ-250 אלף שקלים.

שטרק אמרה מיד עם קבלת ההודעה: "מאמינה שאנחנו אכן בתהליך שינוי ומרגישה בגישה החיובית לדרישותינו. אני רואה בשדרוג כלכלי זה הישג ראשוני בדרך לתמיכה השיוויונית המתבקשת בין נשים וגברים בספורט בכלל ובכדורסל בפרט. יחד עם זאת נמשיך בדרכנו אנו להיאבק על מניעת אפלייה תקציבית לכדורסל הנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully