וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קהינדה יקבל הזדמנות. דיווח: מכבי תל אביב גיששה לגבי קפטן ברשיה

7.7.2015 / 15:53

הניגרי ינחת בישראל בימים הקרובים ויקבל הזדמנות להרשים את יוקאנוביץ' אם הצהובים לא יחתימו זר חמישי. בארץ המגף מדווחים שהאלופה הביעה עניין במגן הימני מרקו זאמבלי בן ה-29

יוסי ציפקיס
ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נמצא מגן? ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

בעקבות עזיבתו של החלוץ השבדי, ראדה פריצה, את מכבי תל אביב, לאלופה מקום לזר נוסף בסגל. באיטליה מדווחים שהזר החמישי של הצהובים עשוי להיות קפטן ברשיה לשעבר, מרקו זאמבלי, שסיים את חוזהו בקבוצה עם סיום העונה. זאמבלי, שמשחק בעמדת המגן הימני, גדל בברשיה ומשחק בקבוצה הבוגרת משנת 2004. הוא רשם 269 הופעות ב-11 שנים, ולזכותו גם הופעה בודדת בנבחרת הצעירה של איטליה.

אם אכן זאמבלי יוחתם וימלא את מכסת הזרים, מכבי תל אביב לא תוכל להחתים זר על חשבונו של פריצה שעזב, מה שאומר שהיא ככל הנראה תתחזק בחלוץ ישראלי. בנוסף, לצהובים חוסר בעמדת המגן הימני בעקבות עזיבתו של שרן ייני לוויטסה ארנהם.

אגב, בדיווח שפורסם בארץ המגף נכתב בנוסף שהשחקן מחזיק גם בהצעות מפאלרמו ומפרוזינונה, שעלתה בסיום העונה לליגה הבכירה באיטליה.

זאמבלי, 29, הצטרף למחלקת הנוער של ברשיה בגיל 15 ומאז נותר נאמן למועדון. המגן הימני, שיכול לשחק גם כקשר ימני, הופיע בנבחרות הצעירות של איטליה וב-2003 עלה לקבוצה הבוגרת של ברשיה וערך במדיה 288 הופעות, עד לסיום חוזהו בשבוע שעבר. אצל סרסה קוסמי הפך לשחקן הרכב בעונת 2007/08, אז גם כבש את שער הבכורה שלו במדי ברשיה, ששיחקה בעיקר בסרייה B. בליגה הבכירה הוא הספיק להופיע 33 פעמים, מתוכן 28 בביקור האחרון של קבוצתו בסרייה A, בעונת 2010/11.

בעונה החולפת פתח זאמבלי ב-37 משחקים ונכנס בעוד אחד כמחליף, אבל ברשיה חוותה עונה איומה וירדה לליגה השלישית. בעקבות הכישלון, זאמבלי לקח אחריות ו"התנהג כמו קפטן אמיתי", לדברי אנשי המועדון, "כשהתיר את חוזהו למרות שלא היו לו אלטרנטיבות".

מרקו זאמבלי קפטן ברשיה. GettyImages
יגיע? מרקו זאמבלי/GettyImages

המחלוקת הגדולה בין מכבי תל אביב לחלוץ לנרי קהינדה לקראת פתרון. היום סיכמו הצדדים כי החלוץ הניגרי ינחת בימים הקרובים בארץ ואם עד אז מכבי תל אביב לא תחתים זר חמישי, קהינדה יקבל הזדמנות הוגנת להרשים את המאמן סלבישה יוקאנוביץ'. אם המאמן הסרבי ירצה אותו כזר החמישי, קהינדה יחתום על חוזה חדש ומשודרג. עוד סוכם כי אם מכבי תל אביב תחתים בימים הקרובים זר חמישי או לחילופין, החלוץ לא ילהיב את יוקאנוביץ', הוא יושאל ללא תמורה לקבוצה שהוא ירצה.

מכבי נתניה מגלה עניין בחלוץ ויש קבוצות נוספות שישמחו לקלוט אותו בהשאלה אם האלופה תוותר על שירותיו לעונה הקרובה. בכל מקרה, קהינדה יחזור לעונה נוספת בתום העונה הבאה ובעוד שנתיים מהיום יוכל להיות שחקן חופשי אם מכבי לא תמכור אותו עד אז. היום הוציאו בקבוצה ויזה לחלוץ הניגרי ובתוך מספר ימים הוא ישוב ארצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully