וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד נוסף בניסיון החיסול של טביב: כדורגלן מהליגה הלאומית

7.7.2015 / 11:59

התפתחות דרמטית בפרשה: כדורגלן פעיל בקבוצה מאזור השרון נעצר בפרשת ניסיון החיסול של בעלי בית"ר ירושלים. על פי החשד, העצור וחיים ישראל קדושים שימשו כשכירי חרב של גורם שלישי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

התפתחות דרמטית נוספת בפרשת ניסיון ההתנקשות באלי טביב: חוקרי ימ"ר תל אביב עצרו חשוד נוסף בפרשת ניסיון החיסול של הבעלים של בית"ר ירושלים. החשוד הוא שחקן כדורגל פעיל בקבוצה מאזור השרון בליגה הלאומית, שנעצר הבוקר (שלישי) על ידי הימ"ר בפיקוד נצ"מ גדי אשד, ונחקר במשרדי ימ"ר ת"א.

במשטרה סבורים כי הכדורגלן והחשוד השני, חיים ישראל קדושים, 25, אלוף ישראל באומנויות לחימה, שימשו כשכירי חרב של גורם שלישי והתכוונו לפגוע בטביב. קדושים גם חשוד ברצח של צעיר מחולון לפני שלושה חודשים. מחר מתכוונת המשטרה להביא את שחקן הכדורגל להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. ברני ארדוב
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב/ברני ארדוב

כזכור, אתמול הוארך מעצרו של חיים ישראל קדושים, החשוד שנשכר לניסיון ההתנקשות בטביב לפני ארבעה חודשים. על פי המשטרה, קדושים בן ה-25, לו עבר פלילי עשיר, ירי לעבר טביב ליד ביתו בכפר שמריהו. טביב טען בזמנו כי האירוע "קשור לכדורגל, ולא אוהדי בית"ר ירושלים", בעוד במשטרה ראו בכך ניסיון חיסול והסבירו: "לא יורים מטווח אפס לעבר פלג גוף עליון אם לא מתכוונים לחסל".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully