וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "שבורר יציב סעיף שחרור לרייכרט? זה אבסורד שלא היה ואסור שיהיה"

7.7.2015 / 11:09

במכבי תל אביב מתכוננים למלחמה בבוררות: "רק החודש שדרגנו את שכרם של זהבי ובן חיים כדי שלא יהיה להם סעיף שחרור, לא ייתכן שיבוא מישהו ויקבע שלרייכרט יש סעיף שחרור, ויכפה עלינו למכור אותו, באיזה סכום ולאיזו קבוצה"

קובי אליהו

בוידאו: הסרטון שרייכרט טען שמכבי תל אביב אילצה אותו לצלם

במכבי תל אביב אולי מפנימים שבן רייכרט לא יוכל יותר לשחק אצלם לאור כל הנסיבות, אבל על דבר אחד מתכוונים במועדון להילחם ללא פשרות והוא הנסיון לכפות על המועדון, באמצעות המוסד לבוררות, את הסכום בו ימכר או יושאל רייכרט ולמי. הצהובים מעריכים כי בתוך זמן קצר יגיש רייכרט את תביעת הבוררות שלו וידרוש שבורר יקבע שהאלופה חייבת למכור אותו בסכום מסוים. בדיוק לקראת העניין הזה נערכים במועדון ולכולם ברור, כי מדובר בתיק שיכול לשנות את פני הכדורגל בישראל.

"לא יתכן שיקום שחקן, יעשה דין לעצמו, יחרים אימונים וידרוש לעזוב וזה יעבור כך כאילו הכל בסדר", אמר גורם במכבי תל אביב. "גם אם מכבי תל אביב ובן רייכרט לא יכולים להמשיך יחד, מכבי תל אביב שמחזיקה בכרטיסו ומחזיקה בחוזה שבן חתם עליו מרצונו אחרי שעבר להפועל תל אביב, תהיה זו שתקבע באיזה מחיר בן רייכרט יעבור או יושאל ולאיזו קבוצה. מי קבע שמכבי תל אביב צריכה למכור את בן רייכרט להפועל תל אביב? אולי יהיו הצעות מחו"ל? אולי מהארץ? אולי מכבי תוכל לעשות עסקת טרייד שבן רייכרט הוא חלק ממנה? מכבי תל אביב לא עשתה כאן שום דבר לא חוקי ולא עשתה שום דבר בגללו יכול בורר לקבוע באיזה מחיר היא צריכה למכור אותו ולאיזו קבוצה. הזכות הזו לא יכולה להילקח ממכבי תל אביב. רייכרט חזר להתאמן במכבי תל אביב לפני שבועיים והכל היה בסדר. הוא התאמן חמישה ימים ושום דבר רע לא קרה לו. ג'ורדי קרויף דיבר עליו במסיבת העיתונאים במלים הכי חמות שיש. לא היתה לו שום סיבה לעשות את מה שעשה".

שחקני מכבי תל אביב, בן רייכרט, דור פרץ, שון גולדברג. קובי אליהו
"ג'ורדי קרויף דיבר עליו במסיבת העיתונאים במלים הכי חמות שיש. לא היתה לו שום סיבה לעשות את מה שעשה". בן רייכרט/קובי אליהו

באותו עניין אמר גורם נוסף במכבי תל אביב: "רק בחודש האחרון מכבי תל אביב קנתה בהרבה כסף את סעיפי השחרור לאירופה של ערן זהבי וטל בן חיים. מכבי עשתה לשניהם חוזים חדשים ושידרגה את שכרם כדי שלא יהיה להם סעיף שחרור לאירופה. אז איך יכול להיות שעכשיו יבוא מישהו ויקבע שלבן רייכרט יהיה סעיף שחרור בחוזהו ובגובה שהוא יבחר? זה הרי האבסורד הכי גדול שיש. ממצב בו מכבי תל אביב מחזיקה בחוזה של השחקן וקנתה את כרטיסו נגיע למצב בו יכפו עלינו למכור אותו, באיזה סכום וגם לאיזו קבוצה. לא היה דבר כזה עד היום ואסור שהוא יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully