וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הגרועה בכל הזמנים? מיקרונזיה ספגה 114 שערים בארבעה ימים

מדהים: הנבחרת שמייצגת את קבוצת האיים במשחקים הפסיפיים, הפסידה 30:0 לטהיטי, 38:0 לפיג'י ו-46:0 לוונואטו בתוך ארבעה ימים. המאמן לאחר ההפסד האחרון: "חושב שהיינו לא רעים במהלך מחצית השנייה". למקרה שתהיתם, מיקרונזיה סיימה את דרכה בטורניר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נעים. ההפסדים של מיקרונזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת מיקרונזיה אמנם סיימה את דרכה כבר בשלב הבתים של המשחקים הפסיפיים הנערכים בימים אלו בפפואה גינאה החדשה, אך לפחות היא תוכל להתנחם בעובדה שבמהדורה הבאה של ספר השיאים של גינס היא תככב, ובגדול. הנבחרת הצנועה שמייצגת את קבוצת האיים שבאוקיינוס השקט הודחה הלילה (בין שני לשלישי) מהטורניר, לאחר הפסד שלישי משלושה משחקים, הפעם 46:0 לוונואטו. כן, 46:0.

מדובר בהפסד הגדול ביותר של הנבחרת במהלך הטורניר, אך לא בהפרש כל כך גדול. במשחק הראשון של מיקרונזיה בשלב הבתים, שנערך בשישי האחרון, הפסידה הנבחרת לטהיטי 30:0, ובמשחק השני, שנערך ביום ראשון האחרון, היא הפסידה 38:0. בחישוב מהיר, בתוך ארבעה ימים ספגה מיקרונזיה 114 שערים משלוש נבחרות שונות. מאמן הנבחרת, סטן פוסטר, לא ממש התרגש מההפסדים ואמר לאחר המשחק האחרון: "אני חושב שלא היינו רעים במהלך המחצית השנייה. ביקשתי מהשחקנים לשמור אישית, אבל זה לא תמיד עבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully