וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: רודריגס ניצח, פרום מוביל, תאונת שרשרת ענקית

ג'ואקים רודריגס הספרדי הקדים ממש על קו הסיום את הבריטי, שמצדו לקח את החולצה הצהובה ופתח פער מהיריבים הגדולים בתום הקטע השלישי, שתאונה של 20 רוכבים במהלכו גרמה להפסקת המרוץ ל-20 דקות

ג'ואקים רודריגס רוכב אופניים ספרדי. AP
המנצח של היום. רודריגס/AP

הקטע השלישי של הטור דה פראנס נערך היום (שני) ובמסגרתו רכבו המתחרים 159.5 ק"מ מאנטוורפן להוי בבלגיה. מי שניצח את הקטע, בתום מרוץ לפסגת גבעה, בו ניצח הספרדי ג'ואקים רודריגס, עם זמן של 3:26.54 שעות.

מי שסיים ממש מעט מאחוריו, בזמן זהה, הוא הבריטי כריס פרום, שכבש את החולצה הצהובה של מוביל הטור. פרום נמצא כעת במקום הראשון בדירוג הכללי עם שנייה אחת פחות מהגרמני טוני מרטין, שלא צפוי לאיים עליו בהמשך הטור. האמריקאי המפתיע טג'איי ואן גארדרן במקום השלישי, 13 שניות מאחורי פרום, שברח למתחרים העיקריים שלו. הבריטי מקדים את אלברטו קונטאדור הספרדי ב-36 שניות, את האלוף המכהן וינצ'נזו ניבאלי האיטלקי ב-1:38 דקה ואת הקולומביאני הצעיר נאירו קינטנה ב-1:56 דקה.

אלא שאת עיקר תשומת הלב בקטע המישורי ברובו תפסה התאונה הגדולה, במסגרתה 20 רוכבים עפו אל הכביש והשוליים וארבעה אף נאלצו לפרוש. התאונה החלה כאשר הצרפתי וויליאם בונה, אחד הפורשים, איבד שליטה על האופניים שלו ואחריו התנגשו בזה אחר זה כל השאר, כולל המוביל ערב הקטע, פביאן קאנצ'לרה, שהצליח לחזור למרוץ אך סיים את היום עם כאבים עזים. התאונה הייתה כל כך יוצאת דופן ורוכבים רבים נזקקו לטיפול מהאמבולנסים המלווים אותם, עד שמארגני הטור עצרו את הפלוטון למשך 20 דקות ואפשרו לרוכבים שהתרסקו לחזור אליו, על מנת שלא לגרום לפלוטון לרכב ללא ליווי רפואי.

הקטע של מחר יהיה 221 ק"מ בין סיריינג הבלגית לקמבראי הצרפתית.

תאונה במהלך הטור דה פראנס. AP
התאונה הגדולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully