וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: דג'וקוביץ' השלים את הקאמבק מול אנדרסון ועלה לרבע הגמר

הסרבי ניצח 5:7 את המערכה החמישית במשחק שהושלם מאתמול. רבע גמר הנשים: סרינה וויליאמס ניצחה את אזרנקה בשלוש מערכות, שראפובה את ונדוויי מוגורוסה גברה על באשצ'ינסקי, רדוואנסקה על קיז

AP
סרינה וויליאמס טניסאית. Ian Walton, GettyImages
עוד צעד אל התואר. סרינה/GettyImages, Ian Walton

כל משחקי שלב רבע הגמר בטורניר הנשים בווימבלדון נערכו היום (שלישי), כשבמוקד עמד הניצחון של סרינה וויליאמס על ויקטוריה אזרנקה. בנוסף לכך התקיימו עוד שלושה משחקי: מריה שראפובה ניצחה את קוקו ונדוויי (תפגוש את סרינה או אזרנקה), גרבינייה מוגורוסה ניצחה את טימאה באשצ'ינסקי ואגניישקה רדוואנסקה את מדיסון קיז. אצל הגברים, נובאק דג'וקוביץ' השלים את הקאמבק שלו שהחל אתמול מול קווין אנדרסון ועלה לרבע הגמר אחרי ניצחון במערכה החמישית.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. Ian Walton, GettyImages
תואר שני בווימבלדון בדרך? שראפובה/GettyImages, Ian Walton

סרינה וויליאמס (1) - ויקטוריה אזרנקה (23) 6:3, 2:6, 3:6

כמו ברוב המקרים, אזרנקה הצליחה לדגדג את סרינה. כמו ברוב המקרים, היא הפסידה לה. האמריקאית עלתה ל-3:17 בקריירה מול הבלארוסית. סרינה חולמת על זכייה שישית בווימבלדון וזכייה בכל הגרנד סלאמים העונה והתקרבה לכך אחרי שחזרה מפיגור מערכה בצורה מרשימה ושלטה ללא עוררין בהמשך בזכות ההגשה שלה. סרינה ניצחה אחרי שעתיים ושלוש דקות בעזרת לא פחות מ-17 אייסים.

מריה שראפובה (4) - קוקו ונדוויי, 3:6, 7:6 (3), 2:6

11 שנים אחרי הזכייה הראשונה והיחידה שלה בווימבלדון, הרוסיה עלתה לחצי הגמר, לא לפני שהאמריקאית המפתיעה (47 בעולם) נתנה פייט טוב. שראפובה לקחה את המערכה הראשונה, אך ונדוויי השוותה עם שובר שוויון מצוין, אולם בסט המכריע, היכולות של שראפובה עשו את ההבדל, למרות עשר שגיאות כפולות ולמרות שונדווי רשמה 32 ווינרים מול 20 של שראפובה.

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. Clive Brunskill, GettyImages
הישג השיא של מוגורוסה/GettyImages, Clive Brunskill

טימאה באשצ'ינסקי (15) - גרבינייה מוגורוסה (20) 5:7, 3:6

כמו בסיבוב השלישי של אוסטרליה השנה, גם הפעם ידה של הספרדייה הייתה על העליונה במפגש מול השוויצרית, שדווקא הגיעה בכושר טוב. מוגורוסה רושמת את הישג השיא בקריירה והיא הכריעה את המשחק תוך 87 דקות בזכות שלוש שבירות ולמרות שרשמה רק 17 ווינרים מול 20 של יריבתה.

סיפורה המרגש של טימאה באשצ'ינסקי

אגניישקה רדוואנסקה (13) - מדיסון קיז (21) 6:7 (3), 6:3, 3:6

הפולנייה עוברת שנה לא טובה, אבל השאירה הכול בצד וחזרה לחצי הגמר בווימבלדון בפעם השלישית בקריירה עם ניצחון רביעי בארבעה מפגשים מול האמריקאית. רדוואנסקה לקחה את המערכה הראשונה בזכות שובר שוויון מוצלח, אולם קיז לא ויתרה והצליחה להשוות. בסופו של דבר, אחרי שעה ו-56 דקות, הניצחון הלך לרדוואנסקה. קיז חבטה ל-12 אייסים ו-48 ווינרים מול 1 ו-13 בלבד של רדוואנסקה, אבל היא גם עשתה 40 טעויות לא מחויבות מול שבע של הפולנייה.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Clive Brunskill, GettyImages
דג'וקוביץ' השלים מהפך גדול/GettyImages, Clive Brunskill

נובאק דג'וקוביץ' - קווין אנדרסון 7:6 (6), 7:6 (6), 1:6, 4:6, 5:7

המדורג 1 השלים את העבודה בה החל אתמול וחזר מפיגור שתי מערכות כדי להעפיל לרבע גמר הטורניר בו זכה בשנה שעברה. אנדרסון חזר חד למערכה החמישית, פתח עם אייס ועלה ל-0:1 קל. נולה איזן בלי קשיים. אנדרסון הסתבך מעט במשחקון הבא, אך שוב שמר על ההגשות ועלה ל-1:2. אנדרסון השיג שתי נקודות שבירה, אבל דג'וקוביץ' ענה עם ארבע נקודות רצופות ואיכשהו הצליח שוב להשוות. הדרום אפריקאי לא התייאש ולקח עוד משחקון קל, אך דג'וקוביץ', ששוב התקשה, הצליח לקבוע לבסוף 3:3. ממשיכים. אנדרסון לקח את המשחקון השביעי בקלות והמשיך להרשים עם ההגשות שלו ובינתיים, אין שבירות, גם אחרי המשחקון השמיני, אותו לקח הסרבי. אנדרסון עלה ל-4:5. האם הוא יכול לנצח? לא כל כך מהר. דג'וקוביץ' חזר לשוויון נוסף. ואז הגיע הרגע ששינה הכול: אנדרסון רשם שתי שגיאות כפולות רצופות, נובאק השיג שתי נקודות שבירה וניצל את הראשונה, עם חבטת העברה מושלמת, כדי לשבור סופסוף ולעלות ל-5:6. אנדרסון כבר עלה ל-0:30 על ההגשה של נולה, אבל הסרבי ידע לסגור את המשחק עם 5:7.

קווין אנדרסון טניסאי דרום אפריקאי. Clive Brunskill, GettyImages
היה קרוב. אנדרסון/GettyImages, Clive Brunskill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully