וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 אוהדים פוצצו את אימון מכבי נתניה, דורה: "כיף להיות פה"

6.7.2015 / 18:48

הצהובים החלו באופן רשמי את עונת 2015/16, האוהדים פרצו לכר הדשא והדליקו אבוקות. המאמן: "אם נתחבר, אולי נוכל לדבר על פלייאוף עליון". אוסידון נפגש עם הקשר אלכסנדר דוידוב, בקבוצה מאמינים שהוא יחתום

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

פגישה שהוגדרה כטובה נערכה הערב (שני) בין יושב ראש מכבי נתניה, דורון אוסידון, לקשר הסרבי, אלכסנדר דוידוב. בקבוצה רוצים מאוד את הקשר ששיחק בשנתיים האחרונות במ.ס אשדוד וחיכו בימים האחרונים לשובו ארצה כדי להיפגש עימו ולערוך לו סיור במתקן האימונים של המועדון. הערב התקיימה פגישה בין הצדדים, במהלכה הוצע לקשר לחתום לעונה אחת. דוידוב עדיין מתלבט ובסיום הפגישה אמר שהוא מעוניין לבחון הצעות נוספות שיש לו מליגת העל, אך בנתניה מאמינים כי הוא יצטרף בסופו של דבר אליהם.

קפטן מכבי נתניה, ערן לוי. קובי אליהו
גם הוא התאמן. ערן לוי/קובי אליהו

הערב ערכה הקבוצה את אימון הפתיחה, אליו הגיעו כ-500 אוהדים שדי מהר פוצצו את האימון והרימו את השחקנים על הכתפיים. עיקר תשומת הלב הופנתה לקפטן ערן לוי, שערך אימון קל מאוד בצידי המגרש, וכמעט כל האוהדים ניגשו אליו בצורה מסודרת, מחשש שהוא ייפגע מהמולה סביבו. האוהדים איחלו לו החלמה מהירה וביקשו שיחזור לפעילות ושלא יפרוש מכדורגל בשום אופן. באימון נטל חלק הבלם האוקראיני, אנדריי מישצ'נקו, שיחל במספר ימי התרשמות בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי מכבי נתניה. קובי אליהו
פוצצו את האימון. אוהדי מכבי נתניה/קובי אליהו

"ההרגשה מצוינת, כיף להיות פה", ציין שלומי דורה. "חוויתי את העידוד בימים האחרונים והרגשתי את התמיכה של הקהל. אם הדברים יתחילו להתחבר כמו שאנחנו רוצים הקבוצה תלך לעונה כיפית. אנחנו בתחילת הבנייה, התחלנו באיחור, אבל לא נשמיע תירוצים. אנחנו משלימים את הפער בפגישות ליליות. אנחנו עושים הכול כדי להדביק את הפער. המועדון נמצא במין עונת מעבר, בכל שחקן אנחנו צריכים לפגוע בינגו. מועדון כמו מכבי נתניה לא יכול להגיד שהוא רוצה להישאר בליגה. אם הקבוצה תתחבר, אולי אפשר יהיה לדבר על מקום בפלייאוף העליון".

"אני משחק בקבוצה שאני אוהד אותה", אמר אמייה טגה. "יש לי זכות לשחק במועדון הזה ואני מתרגש מאוד. ברגע שקיבלתי את הטלפון, ידעתי שאחתום בסופו של דבר. בימים האחרונים קיבלתי עשרות טלפונים והודעות טקסט מאוהדים, אני חוזר באהבה. הקבוצה עדיין בבנייה, כל האנשים שמסביב למועדון עושים הכול כדי שתהיה קבוצה טובה. אני מקווה מאוד שנישאר בליגה".

שחקני מכבי נתניה באימון. קובי אליהו
פתחו עונה. שחקני מכבי נתניה/קובי אליהו
אוהדי מכבי נתניה. קובי אליהו
הדליקו אבוקות. אוהדי מכבי נתניה/קובי אליהו
שחקן מכבי נתניה, אמייה טגה. קובי אליהו
חזר הביתה. אמייה טגה על כתפי האוהדים/קובי אליהו
קפטן מכבי נתניה, ערן לוי. קובי אליהו
לא מוותר. ערן לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully