וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של קסיאס: "פורטו הגישה הצעה לריאל מדריד ואיקר רוצה לשחק שם"

האם שוער ריאל מדריד בדרך לעזוב את המועדון אחרי 25 שנה? על פי דיווחים בספרד, סגנית אלופת פורטוגל הגישה לבלאנקוס הצעה רשמית, שבינתיים נדחתה על ידי פלורטינו פרס. ואיך העברת דה חאה קשורה?

צילום וידאו: רויטרס,, עריכת וידאו: מרום שפיצר

האם איקר קסיאס בדרכו לפורטו? הטלוויזיה הספרדית TVE דיווחה היום (שני) ששוער ריאל מדריד יעבור לפורטוגל והסיכויים לכך הם 99%. באס דיווחו כי הוגשה הצעה רשמית לבלאנקוס עבור קסיאקס, אך הם סירבו לה.

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. רויטרס
אז הוא רוצה לעבור או לא? קסיאס/רויטרס

כבר ב-10 ביוני דיווחו בטלוויזיה הספרדית כי קסיאס יעזוב את ריאל מדריד בתום העונה, כשהבלאנקוס ינחיתו במקומו את דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד. ההעברה של דה חאה עדיין לא התבצעה ובינתיים איקר קסיאס שוקל ברצינות את ההצעה שקיבל מפורטו וממאמנה ז'ולן לופאטגי, שהיה בעברו שוער ריאל. לפי הדיווחים, מאמן ריאל רפא בניטס מעוניין להיפרד מקסיאס לפני תום העונה על מנת שדה חאה יוכל להיכנס אל בין הקורות בשנה הבאה בצורה חלקה.

קסיאס נמצא בריאל מדריד כבר 25 שנה וזכה בחמש אליפויות, שני גביעים ושלוש פעמים בליגת האלופות והצליח להישאר על אף רצונו של ז'וזה מוריניו לגרום לו לעזוב לפני שנתיים. לפי הדיווחים, בניטס לא מעוניין בשוער אחד לליגה ושוער אחד לליגת האלופות, כך שאם דה חאה יגיע לריאל, קסיאס יהיה השוער רק במשחקי הגביע. סוכנו של קסיאס אמר לרקורד הפורטוגלי: "איקר נלהב לגבי האפשרות שישחק בפורטו. ריאל כבר קיבלה הצעה ויודעת על הרצון של איקר". לפי המדווח, ריאל תהיה מוכנה להשלים את שכרו של קסיאס במקרה שיעזוב, כך ששכרו יהיה זהה לזה שהיה אצלה, ולשם כך תשלם לו 5.5 מיליון יורו לשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully