וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו עובר לניו יורק סיטי, מרקיזיו ואלגרי האריכו חוזים

הקשר ששיחק ביובה 4 שנים מצטרף לפרנק למפארד ודויד וייה בקבוצת הכוכבים שבתפוח הגדול. ניו יורק תהיה הקבוצה השישית בקריירה של פירלו. אלגרי האריך חוזה עד 2017, מרקיזיו עד 2020

קשר נבחרת איטליה אנדראה פירלו. GettyImages
קריירה אירופית מפוארת. אנדראה פירלו/GettyImages

אחד הקשרים הגדולים בדור הנוכחי, אנדראה פירלו בן ה-36, יתחיל בעוד כחודש פרק חדש בקריירה המפוארת שלו. הערב (שני) קבוצתו בארבע העונות האחרונות, יובנטוס, הודיעה כי פירלו עוזב את המועדון לטובת ניו יורק סיטי מה-MLS, שם יחבור לפרנק למפארד ולדויד וייה, שחתמו בשורותיה של הקבוצה מהתפוח הגדול כבר לפני מספר חודשים.

פירלו בן ה-36 עבר בקיץ 2011 ממילאן ליובנטוס, במה שנחשבת לאחת ההעברות החופשיות הגדולות של השנים האחרונות. הרוסונרי החליטו לשחרר את הקשר, יובנטוס אמרה תודה רבה והשאר כבר היסטוריה. הקשר הנהדר מעולם לא עזב את איטליה, כשאת הקריירה החל בברשיה הצנועה. בשנת 1998 עבר לאינטר, אחרי כן שיחק במילאן וב-2011 עבר ליובנטוס. בנוסף שיחק כמושאל ברג'ינה.

לפירלו, שמחזיק ב-115 הופעות בנבחרת האיטלקית, שש אליפויות בארץ המגף (שתיים עם מילאן, ארבע עם יובנטוס), שתי זכיות בגביע המקומי ושתי זכיות בליגת האלופות עם מילאן. בנוסף, בארון הגביעים שלו ניתן למצוא גם זכיות בסופר-קאפ האיטלקי, זכייה בסופר-קאפ האירופי וכמובן זכייה במונדיאל עם נבחרת איטליה ב-2006.

העונה בליגת ה-MLS נמצאת כבר בעיצומה, ופירלו כבר החל להתאמן עם קבוצתו החדשה, בשורותיה כבר החל לשחק דויד וייה. פרנק למפארד אמור לעשות את משחק הבכורה שלו במשחק הבא של הקבוצה - מול טורונטו - כשעדיין לא ברור מתי יהיה משחקו הראשון של הקשר האיטלקי.

בעוד פירלו עוזב, יש כאלה שנשארים. נשיא יובנטוס, אנדרה אניילי, הודיע כי המאמן מסימיליאנו אלגרי האריך את חוזהו בקבוצה בעונה נוספת והוא יישאר לפחות עד קיץ 2017 ואילו הקשר קלאודיו מרקיזיו האריך חוזה בחמש שנים ויישאר ביובנטוס עד 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully