וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר חתם לעונה אחת במכבי תל אביב

6.7.2015 / 17:19

הגארד היהודי-אמריקאי חוזר לקדנציה שנייה לאחר שבקבוצה הציעו לו חוזה על סך כמיליון וחצי דולר לעונה. חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. פארמר שיחק בקבוצה ב-2011, במהלך השביתה ב-NBA. פארמר: "ישראל - כמו בית עבורי". גודס: "החיבור שלו למועדון ולאוהדים פשוט נפלא"

ברני ארדוב

בווידיאו: משחק הפרידה של פארמר ממכבי ב-2011

הרכז היהודי-אמריקאי ג'ורדן פארמר חתם הערב (שני) באופן רשמי במכבי תל אביב והוא מצטרף לקדנציה שנייה בקבוצה, במדיה שיחק במשך חצי עונה ב-2011. לאחרונה הגבירו הצהובים, שהודחו השנה בחצי גמר הפלייאוף וספגו סוויפ בשלב ההצלבה ביורוליג, את המאמצים לצרף את פארמר והציעו לו חוזה על סך 1.5 מיליון דולר לעונה. פארמר חתם על חוזה לעונה אחת, כאשר גם לו וגם לקבוצה יש אופציה לעונה נוספת.

"אני נרגש מאוד", אמר פארמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "שמח על ההזדמנות שניתנה לי ומוכן לאתגר הגדול. לא יכול לחכות כבר לרגע בו אחזור למקום שהוא עבורי כמו בית - מדינת ישראל והעיר תל אביב"

"אנחנו שמחים מאוד מחזרתו של ג'ורדן", אמר גיא גודס. "כולנו מכירים מקרוב את כשרונו האדיר ואת יכולותיו ההתקפיות הבלתי נגמרות, וכן את נסיונו הרב מה-NBA בנוסף לשנים היפות באירופה. ג'ורדן יביא איתו ברק ויכולת התקפית מהמשובחות ביבשת. החיבור שלו למועדון ולאוהדים פשוט נפלא. אנחנו ממשיכים את בניית הפאזל, וכמו שהבטחנו לאוהדים - נבנית כאן הקבוצה הכי חזקה שיכולה להיות במטרה ברורה להגיע להישגים בכל המסגרות".

פארמר, 28, 1.88 מטר, הגיע לשחק במכבי תל אביב במהלך השביתה ב-NBA לפני כארבע שנים וכיכב אז עם ממוצע של 14.1 נקודות ביורוליג. הוא נבחר בדראפט 2006 על ידי לוס אנג'לס לייקרס במקום ה-26 ובארבע עונותיו הראשונות בליגה הטובה בעולם זכה עם הקבוצה מעיר המלאכים בשתי אליפויות (2009 ו-2010), לפני שהמשיך לניו ג'רזי נטס ומשם, לאנדולו אפס הטורקית. ב-2013 הוא חזר ללייקרס ואת העונה החולפת החל עם הקליפרס, אך לאחר שמיעט לשחק, עבר לדרושפאקה מטורקיה.

באפריל פרסמנו: פארגו יעזוב, ג'ורדן פארמר יגיע

בשבוע שעבר: הצהובים הגבירו את המאמצים להבאת פארמר

במהלך סדרת ההצלבה מול פנרבחצ'ה/אולקר: פארמר נפגש עם ראשי מכבי תל אביב

ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר לצהוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

פארמר הוא שחקן הרכש הרביעי של הצהובים, אחרי טיילור רוצ'סטי, טרבור אמבקווה ודגן יבזורי, כשגם גל מקל עוד עשוי להצטרף. למרות צירופו של הרכז, במכבי תל אביב הדגישו כי הם לא משכו או ויתרו על ההצעה שלהם למקל ולא שוללים שגם הרכז הישראלי יצטרף בסופו של דבר. עם זאת, אין ספק שההחתמה של פארמר עלולה להשפיע על ההחלטה של מקל, שלא מעוניין לשחק כרכז שני, ומבין כי החתמה של שחקן בכיר כמו פארמר עלולה לפגום לו בכמות דקות המשחק. כידוע, מקל מבוקש גם בהפועל ירושלים, וממשיך לבדוק אופציות לחתימה ב-NBA.

פארמר הגיע למכבי תל אביב לפני כארבע שנים ומיד הפך לאהוב הקהל. בקדנציה הקודמת שלו בקבוצה הוא שיחק על תקן של זר וערך שלוש הופעות בליגה בלבד - במהלכן קלע 3.5 נקודות למשחק, הוריד 1.7 ריבאונדים וחילק שלושה אסיסטים ב-16 דקות בממוצע. בליגה האדריאטית שיחק פארמר חמש פעמים (27 דקות בממוצע למשחק) וקלע 12.8 נקודות, הוריד 1.8 ריבאונדים ומסר 4.8 אסיסטים.

עוד באותו נושא

פבראני עבר בהצלחה בדיקות רפואיות, מכבי תל אביב נוטה להחתימו

לכתבה המלאה

לכבוד החזרה: צפו בקליפ הנהדר שהוציאה מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully