וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 6.7: תומר סוויסה בהפועל חיפה, איינבינדר לבאר שבע?

החלוץ נחת בכרמל, הקשר בדרך לבירת הנגב. פינאס לא מתאמן, נתניה בצרות כלכליות, עזאם נפרד מקרית שמונה ושרצקי לא משחרר את וובה בראון לבאר שבע

17:44: שוער חדש להפועל רמת גן?

הפועל רמת גן עשויה להחתים את השוער הרוסי לב גורליק (23), שנחת כבר בישראל. השוער, המתנשא לגובה 1.87, שיחק בעונה החולפת בליגה השניה, במדי פסקוב 747.

15:01: בן אז'ובל חתם בהפועל פתח תקוה

בן אז'ובל, ששיחק ברמת השרון בעונה שעברה, חתם בהפועל פתח תקוה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ואמר: "אני שמח מאוד שחתמתי במועדון גדול כמו הפועל פתח תקוה, עם אוהדים ששמם הולך לפניהם. אני רעב להצליח כאן ומקווה שנעשה עונה טובה".

13:53: דן איינבינדר בדרך לבאר שבע?

דן איינבינדר עשוי לעבור להפועל באר שבע כבר בימים הקרובים. באר שבע פתחה במשא ומתן עם קשר מכבי תל אביב, ולאחר שיושג סיכום בין הצדדים ינסו בבאר שבע לסגור את הדברים מול האלופה. לא נראה שמכבי תל אביב תערים קשיים, מאחר שלאיינבינדר יש חוזה רק עד תום העונה הבאה, ואם הצהובים לא ימכרו אותו הקיץ, הם יפסידו את הכרטיס שלו.

11:42: קרית שמונה לא מאפשרת לפינאס להתאמן

טובארנו פינאס, שלא נמצא בתכניות של סלאח חסארמה לעונה הקרובה, רצה לחזור להתאמן בשורותיה, אך נתקל בסירוב. פינאס אמר לוואלה ספורט: "אני יודע שמבכבי תל אביב ומכבי חיפה וגם במכבי נתניה, אם לא רוצים שחקן נותנים לו להתאמן בצד עם מאמן כושר ועם כל התנאים אבל לא מוציאים אותו לגמרי מחוץ למועדון. יש לי חוזה ולמועדון יש אחריות עליי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

11:23: הצרות של מכבי נתניה

מרבית ההכנסות של מכבי נתניה מספונסרים הועברו לקבוצה כבר בעונה החולפת. בתקציב של מועדון כדורגל קיימת הישענות גדולה על תזרים המזומנים של הספונסרים. במכבי נתניה מצליחים בכל עונה לגייס כשלושה מיליון שקלים מנותני חסויות. הסכום הזה היה אמור להופיע בתקציב המועדון לעונה הבאה, אלא שבגלל המשבר הכלכלי הגדול שפקד את המועדון בעונה שעברה, הסכימו הספונסרים להזרים למועדון כספים על חשבון העונה הקרובה.

11:07: עאהד עזאם נפרד מקרית שמונה

עאהד עזאם נפרד משחקני ואנשי עירוני קרית שמונה ולא יגיע יותר לאימוני הקבוצה עד אשר יואב כץ הבעלים של הפועל חיפה לא יחתום רשמית על החוזה החדש שלו. עזאם סיכם אתמול את תנאיו במועדון נעוריו לשנתיים, כאשר כעת חסרה החתימה של כץ שאמור לעשות את זה היום במהלך היום. בינתיים, בקבוצה סגרו את כל תנאי העברתו של תומר סוויסה, שחתם הבוקר על טיוטת החוזה שלו.

10:56: במכבי חיפה סירבו לדרישה של בן שהר

בן שהר דרש ממכבי חיפה שכר של 400 אלף יורו לעונה בחוזה ארוך טווח, ונתקל בסירוב. שיחה נוספת תיערך בין הצדדים בימים הקרובים, כשהפועל באר שבע מציעה כרגע סכום גבוה בהרבה לשחקן - 400 אלף דולר. בנוגע לאופיר קריאף עדיין לא נרשמה התקדמות משמעותית. שכרו של השחקן לא יהווה בעיה, אבל חיפה חייבת להגיע לסיכום עם אלי טביב, שבינתיים דורש הרבה כסף תמורת העברתו ולכלול במסגרת העסקת את אלון תורג'מן או שחר הירש.

6:50: שרצקי לא משחרר את וובה בראון לבאר שבע

למרות שאלונה ברקת הגיעה לסיכום עם וובה בראון על תנאיו בהפועל באר שבע, העסקה תקועה בשל סירובו של איזי שרצקי לשחררו מעירוני קרית שמונה. דרישתו של הבעלים עומדת על כחצי מיליון דולר, סכום דומה לזה שברקת שילמה עבור שיר צדק. בבאר שבע ייפגשו פעם נוספת עם סיראז' נאסר, לאחר ששני הצדדים לא הצליחו לסכם על חוזה חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully